Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Στην κορυφή του κόσμου η Ελλάδα – Η απονομή του χρυσού στην Κ. Στεφανίδη


Στην κορυφή του κόσμου η Ελλάδα – Η απονομή του χρυσού στην Κ. Στεφανίδη

Με εμφανή συγκίνηση η χρυσή ολυμπιονίκης στο επί κοντώ, Κατερίνα Στεφανίδη, ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου σιγοτραγουδώντας τον εθνικό ύμνο.

Χαμογελαστή χαιρέτησε τον κόσμο που την αποθέωσε μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο του Ρίο. Το μετάλλιο απέμεινε στην Ελληνίδα πρωταθλήτρια η Πολωνή Ιρένα Σεβίνσκα, μια από τις κορυφαίες αθλήτριες του κόσμου για σχεδόν δύο δεκαετίες.

Σημαιοφόρος στην τελετή λήξης η Στεφανίδη
Η χρυσή Ολυμπιονίκης του επί κοντώ, Κατερίνα Στεφανίδη θα είναι σημαιοφόρος της ελληνικής Ολυμπιακής ομάδας στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο, που θα πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή 21 Αυγούστου, ξημερώματα Δευτέρας για την Ελλάδα. Η επιλογή προέκυψε έπειτα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Κατερίνας Στεφανίδη και του χρυσού Ολυμπιονίκη της ενόργανης γυμναστικής Λευτέρη Πετρούνια, στο αρχηγείο της ελληνικής αποστολής, παρουσία μελών του αρχηγείου. 
Η Κατερίνα Στεφανίδη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον τελικό του επί κοντώ γυναικών με 4.85μ. Το ασημένιο πήρε η Αμερικανίδα Σάντι Μόρις με το ίδιο ύψος και το χάλκινο η 19χρονη Νεοζηλανδή Ελίζα ΜακΚάρτνεϊ με 4.80μ. Είναι το πρώτο μετάλλιο της χώρας μας στο επί κοντώ στην ιστορία της διοργάνωσης και το 7ο χρυσό.«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Είχα καλά άλματα στο 4.90, ξέρω ότι κατέκτησα το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά ήθελα να το περάσω, είπε περιχαρής μετά τον αγώνα της στην κάμερα της ΕΡΤ η Στεφανίδη και πρόσθεσε: «Όταν έκανε η Σάντι (σ.σ. Μόρις) την προσπάθεια πανηγύρισαν όλοι στις κερκίδες και λέω πάει το πέρασε. Μετά ο άνδρας μου πήδηξε μέσα στο στάδιο και δεν είχα καταλάβει τι γίνεται. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη,» τόνισε η Ελληνίδα πρωταθλήτρια.
«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Είχα καλά άλματα στο 4.90, ξέρω ότι κατέκτησα το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά ήθελα να το περάσω, είπε περιχαρής μετά τον αγώνα της στην κάμερα της ΕΡΤ η Στεφανίδη και πρόσθεσε: «Όταν έκανε η Σάντι (σ.σ. Μόρις) την προσπάθεια πανηγύρισαν όλοι στις κερκίδες και λέω πάει το πέρασε. Μετά ο άνδρας μου πήδηξε μέσα στο στάδιο και δεν είχα καταλάβει τι γίνεται. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη,» είχε τονίσει η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αμέσως μετά τη νίκη.
«Δεν κοιτούσα τις προσπάθειες των άλλων, όμως είναι κάτι που κάνω γενικά φέτος γιατί έχω παρατηρήσει ότι με επηρεάζει. Όχι, τόσο το εάν κάποια περάσει ένα ύψος, αλλά τις λεπτομέρειες του άλματος της. Βέβαια, στην τρίτη προσπάθεια της Μόρις ήταν το χειρότερο που μπορούσε να συμβεί γιατί όλοι πανηγύριζαν και δεν ήξερα τι είχε γίνει» συμπλήρωσε.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
liberal.gr

Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: