Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Νέα συνέντευξη Γιαννουσάκη στο Unfollow: «Ο κ. Καμμένος μου είπε ‘δώσε τον Μαρινάκη’»

O ισοβίτης υποστηρίζει ότι ο βασικός λόγος των επικοινωνιών του υπουργού Άμυνας μαζί του ήταν για να τον πείσει να καταθέσει εναντίον του επιχειρηματία 

Νέα συνέντευξη στο περιοδικό Unfollow δίνει ο ισοβίτης για την υπόθεση του Noor 1 Μάκης Γιαννουσάκης. Η συνέντευξη δημοσιεύεται υπό τον τιτλο Ο κ.Καμμένος μου είπε "δώσε τον Μαρινάκη". Ο ισοβίτης υποστηρίζει ότι ο βασικός λόγος των επικοινωνιών του υπουργού Άμυνας μαζί του ήταν για να τον πείσει να καταθέσει εναντίον του επιχειρηματία και προσθέτει ότι εάν γίνει τελικώς εξεταστική επιτροπή (σχετικό αίτημα κατέθεσε σήμερα η ΝΔ) θα τοποθετηθεί πλήρως. 

Όπως γράφει το Unfollow, ο Γιαννουσάκης στη συνέντευξη που έδωσε στον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο,  υποστηρίζει ότι εξαιτίας αυτής της πίεσης προσήλθε εκείνο το βράδυ η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πειραιά κ. Τζίβα για να πάρει κατάθεση, παρότι ο ίδιος υποστηρίζει ότι εξαρχής είχε κάνει ξεκάθαρο ότι δεν είχε τίποτα να καταθέσει. Το μόνο που έδωσε, ανεπίσημα εκείνο το βράδυ και επίσημα με κατάθεση λίγες μέρες μετά, ήταν αντίγραφα της κίνησης του εταιρικού λογαριασμού του, που κατά τον Γιαννουσάκη δεν έχουν σχέση με την υπόθεση.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Μ. Γιαννουσάκη:


Το UNFOLLOW έγραψε προχθές για τις πιέσεις τις οποίες δεχόσασταν από τον κ. Τριανταφυλλόπουλο για να δώσετε κατάθεση στις 17 Ιανουαρίου στην εισαγγελέα Ειρήνη Τζίβα. Και από τις συνομιλίες τις οποίες αποκάλυψε το UNFOLLOW προκύπτει ότι ο κ. Τριανταφυλλόπουλος ήταν ενορχηστρωτής όλης αυτής της ιστορίας…

Πίστευα ότι ο κ. Τριανταφυλλόπουλος δεν είχε σχέση με αυτό και ότι ήταν ένα θύμα που επικαλέστηκαν το δημοσιογραφικό του λειτούργημα προκειμένου να βοηθήσει την ιστορία τους. Τώρα κατάλαβα ότι είναι μέρος της ιστορίας τους. Στις 17/1 το πρωί εγώ είπα στον κ. Τριανταφυλλόπουλο ότι δεν πρόκειται να δώσω καμία κατάθεση. Στις 6 το απόγευμα του το λέω και με SMS. Που μου λέει ότι έχει κανονίσει να έρθει η προϊσταμένη. Εκεί, εκεί ακριβώς είναι και η παρέμβαση του κ. Καμμένου, όταν εγώ στον κ. Τριανταφυλλόπουλο είπα δύο φορές ότι δεν πρόκειται να δώσω καμία κατάθεση, τότε πια έγινε η παρέμβαση-επέμβαση στις 9 το βράδυ, τρεις ώρες μετά σχεδόν, από τον κ. Καμμένο.

Σας έστειλε και ένα μήνυμα ο κ. Τριανταφυλλόπουλος για να σας πείσει να μιλήσετε, λέγοντάς σας ότι «είναι ενήμερη όλη η πολιτική ηγεσία και ο κ. Καμμέ» (εννοεί «ο κ. Καμμένος»)…

Ακριβώς. Και όχι μόνο αυτό. Μου έστειλε και ένα μήνυμα ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, ότι έμαθε ότι η εισαγγελέας, του είπανε, πήγε σε άλλη φυλακή, έγινε λάθος και έρχεται στη δικιά μου. Ήταν απολύτως ενήμερος. Αν δεν ήτανε μαζί τους, ήτανε σίγουρα απολύτως ενήμερος για οτιδήποτε συμβαίνει.

Να σας πω, ο κ. Καμμένος, εκείνο το βράδυ τελικά, τι σας ζήτησε; Προχθές στη Βουλή, αποδέχτηκε ότι οι συνομιλίες ήταν αρκετές και αποδέχτηκε και ότι ο χρόνος των συνομιλιών μεταξύ σας ήταν αρκετός. Ήταν 20-21 λεπτά. Και έδωσε τη δική του εξήγηση του τι συζητούσατε. Είπε δηλαδή ο κ. Καμμένος ότι είχε λάβει υπ’ όψιν του μια κατάθεση δικιά σας το 2015, τον Ιούλιο, στις 23 Ιουλίου, όπου έχετε κάνει μια κατάθεση για λαθρεμπόριο πετρελαίου. Αληθεύει αυτό;

Καταρχήν να ξεκινήσω για την κατάθεση του 2015. Προς κάθε ενδιαφερόμενο είναι αυτό. Το είπα και στο δικαστήριο προχθές. Όταν αισθανθώ ασφαλής και είμαι ασφαλής και εγώ και η οικογένειά μου, εφόσον βλέπω ότι έχουν μια τεράστια συμπάθεια στο 2015, θα ανοίξω τον φάκελο του 2015. Θα τους δώσω τα στοιχεία του 2015. Και είπα ότι αν έχουν χάσει οι μισοί τον ύπνο τους τώρα, θα χάσουν και οι άλλοι μισοί τον ύπνο τους. Οι καταθέσεις μου το 2015 όπως και όλη η διαδικασία ενοχής, ουσιαστικά προφυλάκισης και καταδίκης κατά του κ. Κοτσώνη, ήταν απολύτως σημαδεμένη. Έχω όλα τα στοιχεία τα οποία θα τα προσκομίσω.

Κύριε Γιαννουσάκη…

Πάμε να φύγουμε όμως από αυτό. Πάμε σε αυτά που είπε ο κ. Καμμένος.

Θέλω να σας ρωτήσω κάτι. Πριν μου πείτε τι σας είπε ο κ. Καμμένος. Ο κ. Καμμένος επικαλείται, το βράδυ της 17ης Ιανουαρίου, σύμφωνα με το δικό του αφήγημα, μια ένορκη εξέταση μάρτυρα, δική σας, η


protothema.gr


Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: