Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Η Αριστερά που εγώ γνωρίζω...

Η Αριστερά που εγώ γνωρίζω αιματοκύλισε την Ελλάδα το 1946-49, την ώρα που σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη ξεκίναγε η ανοικοδόμηση και ως εκ τούτου έχει πολύ μεγάλο μέρος της ευθύνης για την υστέρηση της χώρας σήμερα...
Η Αριστερά που εγω γνωρίζω, απ´το '74 και μετά, διέλυσε συνειδητά τα πανεπιστήμια, θεωρώντας τα σαν προνομιακό χώρο επιρροής και ως εκ τούτου φέρει τρομακτικές ευθύνες για το σημερινό κατάντημα της Παιδείας μας...
Η Αριστερά που εγω γνωρίζω, πάντοτε στήριζε μαξιμαλιστικούς στόχους των δημοσίων υπαλλήλων και ως εκ τούτου φέρει και αυτή ευθύνες για την πτώχευση της χώρας...
Η Αριστερά που εγω γνωρίζω, στήριζε πάντα και με κάθε μέσον, τρομοκράτες και άτομα γενικά ενεχόμενα σε παραβατικές συμπεριφορές...
Η Αριστερά που εγω γνωρίζω, ήταν πάντοτε αλλεργική σε οτιδήποτε παρέπεμπε σε νόμο, τάξη και κανόνες συντεταγμένης πολιτείας και φέρει επίσης τεράστιες ευθύνες για τον εθισμό της ελληνικής κοινωνίας σε "ακτιβιστικές" ενέργειες αντικοινωνικών στοιχείων και παρανοικές καταστάσεις τύπου Εξαρχείων...
Η Αριστερά που εγω γνωρίζω, υπονόμευσε ξεκάθαρα και συνειδητα κάθε σοβαρή επένδυση στη χώρα και κάθε προσπάθεια ανάπτυξης τα τελευταία σαράντα χρόνια...
Καλό είναι να χτίζει κανείς συναινετικό προφίλ, μιλώντας αορίστως για "αγώνες" της Αριστεράς, η ιστορία όμως δεν παραγράφεται...
Φίλη η κυρία Κεραμέως, φιλτάτη όμως και η αλήθεια...
Kyriakos Berberidis



Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: