Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Συναίνεση για το Προσφυγικό; Ούτε να το σκέφτεστε!

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που κυκλοφορεί σήμερα στα δημοσιογραφικά γραφεία, ο πρόεδρος της ΝΔ βγάζει από την αντιπολιτευτική ατζέντα το μείζον θέμα του Προσφυγικού. Με βάση τις πληροφορίες ο κ. Μητσοτάκης θεωρεί επιτακτική ανάγκη την άμεση κατάρτιση ενός εθνικού σχεδίου για το Προσφυγικό, και προς αυτή την κατεύθυνση είναι έτοιμος να πιέσει, αλλά και να συνδράμει την κυβέρνηση. Μάλιστα, ίδιες πηγές αναφέρουν πως στο περιθώριο της συνάντησης με τον αρμόδιο υφυπουργό Γιάννη Μουζάλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πυκνώσει τη διεθνή κινητικότητά του, και σχεδιάζει να συναντηθεί στις 15 Φεβρουαρίου με όλους τους πρεσβευτές των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα.
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Είναι κατανοητή η οριακή συνθήκη που διέπει την τρέχουσα εθνική πραγματικότητα, με την Ελλάδα να έχει μπει στο μάτι του κυκλώνα και να απειλείται με έξοδο από την Σένγκεν. Είναι επίσης αισθητές οι μεγάλες προσφυγικές ροές που καθιστούν εξόχως δύσκολη την διαχείρισή τους. Αλλά να μας συγχωρείτε, άφεση αμαρτιών στον βασικό ένοχο, δεν επιτρέπεται να δώσει η κεντροδεξιά παράταξη. Το εθνικό χάος που έφερε στη χώρα η καταστρεπτική πολιτική του κ. Τσίπρα δεν μπορεί να μην βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αντιπολιτευτικής στρατηγικής της Νέας Δημοκρατίας.
Δεν έχει δηλαδή ευθύνη ο ΣΥΡΙΖΑ για την πολιτική των “ανοικτών θυρών” που καλούσε τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα; Ποιος έκανε λόγο για το «τέλος της Αμυγδαλέζας» και τώρα φτιάχνει 40 Αμυγδαλέζες, στέλνοντας στρατό στα νησιά;
Δεν έχει ευθύνη ο κ. Τσίπρας για την αποτυχημένη διαπραγμάτευση του Νοεμβρίου που η Τουρκία του… «πήρε το σκαλπ»; Για την έλλειψη σχεδίου; Για τη μη υλοποίηση των hot spots; Ο κ. Μουζάλας δεν ήταν που… «αξιοποιούσε» το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού χωρίς να συνεννοηθεί με κανέναν Δήμαρχο της περιοχής μεταφέροντας χιλιάδες μετανάστες;
Μπορεί λοιπόν να υπάρξει οποιαδήποτε συνεννόηση με αυτήν την κυβέρνηση για την λύση του προσφυγικού; Ας το καταλάβουν καλά οι νέοι ένοικοι της Συγγρού πριν να είναι αργά. Αν ο κ. Τσίπρας και η παρέα του δεν μπορούν να κυβερνήσουν, ας σηκωθούν να φύγουν. Ο κίνδυνος για έξοδο από την Σένγκεν φέρει στο ακέραιο την υπογραφή τους, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα νέα σενάρια περί Grexit.
Προσοχή λοιπόν. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εκλέχτηκε αρχηγός της ΝΔ, ακριβώς γιατί ο κόσμος τιμώρησε στην κάλπη τις συναινετικές σούπες που κάποιοι μαγείρευαν. Ας μην απεργάζονται ορισμένοι παρόμοιες συνταγές...
antinews.gr


Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου