Στη συνέχεια, οι δύο καθηγητές αναλύουν σε τι χρωστάει η Ευρώπη στην Ελλάδα «Ευρώπη δεν είναι το όνομα μιας πριγκίπισσας της Φοινίκης;
Οι ακαδημίες δεν έγιναν στη μνήμη του πρώτου μεγάλου θεσμού της γνώσης που ιδρύθηκε από τονΠλάτωνα στον κήπο του Ακάδημου, στην Αθήνα;
Τα Ιδρύματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν φέρουν το όνομα που δόθηκε από τον Αριστοτέλη στη σχολή του, το Λύκειο; Τα παιδιά μας δεν μαθαίνουν ακόμη και πάντα τηγεωμετρία από τα θεωρήματα τουΘαλή και του Πυθαγόρα;
Ο γιατρός δεν πρέπει να δώσει τονόρκο του Ιπποκράτη; Τέχνη, λογοτεχνία, μυθολογία, τεχνικές κάθε είδους: ο κατάλογος αυτών που οφείλουμε στην Ελλάδα είναι μακρύς.»
«Πρέπει συνεπώς να έχουμε χάσει το νόημα του πολιτισμού και κάθε ευγνωμοσύνης για να μιλάμε χωρίς μέτρο για το “ελληνικό χρέος”» και θέτoυν το ερώτημα «πώς είναι δυνατόν ένα κράτος να μπορεί να απειλείταιαπό τις τράπεζες, οι οποίες οφείλουν την ύπαρξή τους στο νομικό πλαίσιο που θέτουν τα κράτη».
Λίγο παρακάτω συνεχίζουν λέγοντας«Από τη στιγμή που οι τράπεζες απειλούν τη ζωή όλων, γίνονται εχθρός του λαού» και προσθέτουν ότι «το κράτος έχει καθήκον να τις ξαναβάζει στη θέση τους» γιατί το κράτος πρέπει να εξασφαλίζει τη γαλήνη των πολιτών οπότε «όλες οι άλλες δεσμεύσεις του, έστω κι αν πρόκειται για ένα κολοσσιαίο χρέος, πρέπει να περνούν σε δεύτερη μοίρα».
olympia
Μοιραστείτε
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου