Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Η Νέα Δημοκρατία για τον Νάσο Θεοδωρίδη και τον ΣΥΡΙΖΑ

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την προκλητική αρθρογραφία του κ. Νάσου Θεοδωρίδη στην Αυγή και τους ψευδείς ισχυρισμούς του κ. Τσίπρα, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
 «Ο υπέρμαχος των κουκουλοφόρων που έκαιγαν την Αθήνα και των καταλήψεων του τύπου “Βίλα Αμαλία”, ο “διανοούμενος” που αποκαλεί “εθνικιστικό μύθο” την Επανάσταση του 1821 και κατηγορεί τους Πόντιους πως οι ίδιοι προκάλεσαν τη γενοκτονία τους, ο “διεθνιστής” που “χαρίζει” τα Ίμια στους Τούρκους αποκαλώντας τα “Καρντάκ” και ζητά να χρησιμοποιείται η “μακεδονική” γλώσσα στα Ελληνικά δικαστήρια, ο “ιδεολόγος” που φωτογραφίζεται υπερήφανα με αφίσες που απαιτούν αναγνώριση της “μακεδονικής” και “τουρκικής” μειονότητας, ο Νάσος Θεοδωρίδης, συνεχίζει να αρθρογραφεί στην Αυγή.
Υποτίθεται ότι ο κ. Τσίπρας τον έχει αποπέμψει από το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή “οι προσωπικές του απόψεις δεν απηχούν στις συλλογικές απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ”…
Παρόλα αυτά, ο κ. Θεοδωρίδης συνεχίζει να αρθρογραφεί στην κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ Αυγή με το ίδιο πάθος τις “προσωπικές” του απόψεις υπογράφοντας μάλιστα με την ιδιότητα, η οποία του έχει δήθεν στερηθεί από τον αρχηγό και φίλο του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος τον διόρισε στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με προσωπική του υπογραφή.
Είναι σαφές πως ο κ. Τσίπρας είπε ψέματα για τη διαγραφή του στελέχους του και πως οι απόψεις του κ. Θεοδωρίδη δεν είναι προσωπικές, αλλά του ΣΥΡΙΖΑ».



antinews.gr

Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεοδωρίδης είναι χαρακτηριστική περίπτωση συμπλεγματικού ατόμου. Στο άρθρο του αναφέρει ανακρίβειες που εξοργίζουν και αναφέρομαι κυρίως στους Ρομά
Είμαι εκπαιδευτικός,εργάζομαι σε σχολείο με υψηλό ποσοστό Ρομά και ζω σε περιοχή όπου επίσης κατοικούν αρκετοί Ρομά. Τα τελευταία χρόνια καταβάλεται τεράστια προσπάθεια να έρθουν και να παραμείνουν τα παιδιά των Ρομά στο σχολείο. Ξεκινάει από τα δημοτικά και συνεχίζεται στα Γυμνάσια. Ο αριθμός των Ρομά που φοιτούν στο γυμνάσιο έχει αυξητικέςς τάσεις και δειλά δειλά αρχίζουν και εγγράφονται και στα λύκεια.
Ο κυριότερος λόγος που δεν έρχονται σχολείο έχει σχέση με την κουλτούρα τους και τον τρόπο ζωής τους και κατά δευτερεύοντα λόγο έχει να κάνει με την προκατάληψη ή τον ρατσισμό της κοινωνίας που πραγματι υπάρχει.Είναι συχνό το φαινόμενο να αλλάζουν τόπο κατοικίας κατά τη διάρκεια της χρονιάς λόγω εργασιών και να μην μετεγγράφουν τα παιδιά τους στο σχολείο της περιοχής. Ένα άλλο φαινόμενο είναι να μην στένουν καθόλου κορίτσια στο σχολείο γιατί συνηθίζουν να τα παντρεύουν σε ηλικία 13 – 14ετών αλλά και γιατί φοβούνται απαγωγή τους με σκοπό τον γάμο, κάτι που είναι κοινό φαινόμενο στην κοινωνία τους. Στο σχολείο μας έχουμε μόλις 1 κορίτσι ενώ κανένα δεν έχει ολοκηρώσει το Γυμνάσιο.
Συνάδερφος μου έλεγε ότι υπάρχει έρευνα που δείχνει ότι όσες περισσότερες τάξεις έχει πάει καποιος πατέρας Ρομά στο δημοτικό, τόσο αυξάνουν οι πιθανότητες να στείλει με τη σειρά του τα παιδιά του στο σχολείο.
Οι Ρομά λαμβάνουν επίδομα για την παρακολούθηση των παιδιών στο σχολείο. Παλιότερα το επίδομα δινόταν Δεκέμβριο με αποτέλεσμα να εισπράτουν οι γονείς το ποσό και μετά αρκετοί να εγκαταλείπουν, εδώ και αρκετό καιρό το επίδομα δίνεται στο τέλος του έτους οπότε η εγκατάλειψη στα μέσα της χρονιάς είναι μικρότερη
Η εμπειρία μου από το σχολείο λέει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ συνάδερφος δεν συμπεριφέρεται ρατσιστικά απέναντί τους και ούτε αποδέχεται ρατσιστικές συμπεριφορές. Είναι ωστοσο συχνό το φαινόμενο να προσπαθούν να αποδώσουν ρατσιστικό κίνητρο σε οποιαδήποτε ποινή αφορά παράπτωμά τους. Άλλες κονωνικές ομάδες κατηγορούν εξίσου συχνά τον συλλογο των καθηγητών ότι είναι πολύ επιεικής απέναντί τους
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψεύδος από την άποψη ότι απαιτούμε την ίδια προσήλωση και επιδόσεις με τους άλλους μαθητές. Οι Ρομά, λόγω των περιβαλλοντικών συνθηκών που μεγαλώνουν έρχονται στο Γυμνάσιο με βασικές γνωστικές ελλείψεις. Παιδιά της 1ης Γυμνασίου έχουν γνωστικό επίπεδο Γ Δημοτικού, παρόλα αυτά σπανίως επαναλαμβάνουν την τάξη λόγω της κατανόησης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών. Αυτή όμως η συμπεριφορά μας δημιουργεί άλλου είδους προβλήματα ένα από αυτά είναι το θέμα της ισονομίας αλλά δεν είναι το πιο σημαντικό. Πιο σημαντικό είναι το μαθησιακό πρόβλημα που δημιουργείται μέσα στα τμήματα. Φανταστείτε ένα τμήμα πχ Β Γυμνασίου όπου το 20% αποτελείται από παιδια με γνωστικό επίπεδο δημοτικού και με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά υπερκινητικότητας. Πόσο ποιοτικό μάθημα μπορεί να γίνει και ποιοι θα είναι οι χαμένοι της υπόθεσης. Για τον λόγο αυτό δημιουργούνται τμήματα ΖΕΠ (Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) τα οποία όμως δεν είναι ικανά να δώσουν λύση στο πρόβλημα καθώς δεν πραγματοποιύνται όλες τι χρονιές και δεν αφορούν όλα τα μαθήματα. Θα προκαλούσα τον Θεοδωρίδη, αν έχει παιδιά να τα στείλει σε ένα αντίστοιχο σχολείο.

Εκπαιδευτικός