Πριν ένα ακριβώς μήνα χάσαμε τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο τέως Κύπρου Χρυσόστομο Β’, τώρα ήρθε η σειρά του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλου. Σε πείσμα των (με θρησκευτικό πείσμα) φανατικών επικριτών του και παρά τα σοβαρά σκάνδαλα που ξεσπούσαν στους κόλπους της Εκκλησίας, εμείς θα τον θυμόμαστε πάντα για τον αταλάντευτο πατριωτισμό του. Ως δική μας συνεισφορά, λοιπόν, στην μνήμη του, αναδημοσιεύουμε ορισμένα κείμενα που κατά καιρούς παρουσιάσαμε στην “Νοητική Αντίσταση” για τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. 

Την 1η Μαρτίου 2005, εν μέσω του σκανδάλου Βαβύλη:

«Εάν νομίζουν όσοι μας πολεμούν ότι θα με αναγκάσουν να παραιτηθώ, ή εάν νομίζουν ότι θα με κάμψουν ώστε να μην ομιλώ όπως με έχετε συνηθίσει, είναι βαθιά νυχτωμένοι. Διότι εγώ είμαι εδώ και θα είμαι εδώ»

Ας δούμε λίγο τα πράγματα από την αρχή. Άμα τη αναρρήσει του στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο της Ελλάδος, ο κ. Χριστόδουλος δεν έπαψε να αθρώνει λόγο πατριωτικό. Αυτός ο λόγος, όμως, ενοχλούσε πολύ την τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και εξακολουθεί, ως φαίνεται, να ενοχλεί και την σημeρινή, της ΝΔ, καθώς ενοχλέι τα μέγιστα τον κοινό τους πάτρονα, δηλαδή τις ΗΠΑ. Βεβαίως, το ΠΑΣΟΚ είχε και κάποιους πρόσθετους λόγους (θρήσκευμα ταυτοτήτων, ανακαίνιση θέματος εκκλησιαστικής περιουσίας κ.λπ.). Ο μεγαλύτερος εχθρός της παγκοσμιοποίησης και της επιβολής της Νέας Τάξης πραγμάτων, σύμφωνα με την επιθυμία των Αμερικανών, είναι ασφαλώς ο εθνικισμός. Και ο λόγος του Αρχιεπισκόπου ήταν αντίθετος προς τα σχέδια αυτά. Για τις ΗΠΑ, ο κ. Χριστόδουλος είναι ένας απείθαρχος Βαλκάνιος, ο οποίος πρέπει να εξοντωθεί, όπως πριν 6 χρόνια ο έτερος «κακός» των Βαλκανίων, ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς. Και ενώ τότε η κυβέρνηση Σημίτη υπέγραφε αλεπιφύλακτα τον βομβαρδισμό της Γιουγκοσλαβίας και τα όσα εγκλήματα ετελέσθησαν εκεί συνεπεία και εν συνεχεί του βομβαρδισμού, ο Έλλην Αρχιεπίσκοπος κατηγορούσε ευθέως ΗΠΑ και ΕΕ για το έγκλημα αυτό!! Πώς, λοιπόν, σήμερο να μην κραυγάζουν οι ΗΠΑ «άρον άρον σταύρωσον αυτόν» και να χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για να σπιλώσουν το όνομα και την υπόληψή του, αλλά και να ρίξουν την δημοτικότητά του ανάμεσα στον πληθυσμό της Ελλάδας; Και το Ισραήλ μπορούσε να προσφέρει μίαν καλή υπηρεσία στις ΗΠΑ προς την κατεύθυνση αυτή, μιας και θα ήταν λίγο παρατραβηγμένο ακόμη και για τις ΗΠΑ να … βομβαρδίσουν την Ελλάδα για να αντικαταστήσουν τον Πρωκαθήμενο της Εκκλησίας της!!

Χριστόδουλος: «Για να ολοκληρωθεί η παγκοσμιοποίηση πρέπει να φύγουν όσοι σηκώνουν τη Σημαία»

Ποιος άλλος μπορεί να έχει συμφέρον από την πτώση του κ. Χριστόδουλου; Μα ασφαλώς η Τουρκία, το δεύτερο χαϊδεμένο παιδί των ΗΠΑ μετά το Ισραήλ. Ο κ. Χριστόδουλος έκανε συχνές αναφορές στις αλύτρωτες πατρίδες, κάτι που τον πονά προσωπικώς ως καταγόμενο από την Μ. Ασία, δεν έκλεισε ποτέ τα μάτια του στις βαρβαρότητες των Τούρκων κατά των Ελλήνων, όπως κάνουν οι οσφυοκάμπτες των Αθηνών και τέλος, εν αντιθέσει με αυτούς που στηρίζουν την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας, ο Αρχιεπίσκοπος ευθαρσώς τάσσεται κατά της ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ. [‘Ελληνικές Γραμμές’, 28/02/2005]

• Νοητική Αντίστασις (11/12/2003): Διευκρινίσεις Χριστόδουλου περί Τουρκίας - Από το ΒΗΜΑ: «Οι ορθόδοξοι χριστιανοί σέβονται όλους τους λαούς του κόσμου, ακόμη και αν έχουν διαφορετικό θρήσκευμα. Και στον κανόνα αυτό υπάγεται ασφαλώς και ο γειτονικός τουρκικός λαός»

• Νοητική Αντίστασις (6/12/2003): Κήρυγμα κατά των Τούρκων - Αναφερόμενος στην Τουρκία και το γεγονός ότι σούβλισαν τον Όσιο Σεραφείμ δήλωσε: «Κι αυτοί θέλουν να μπουν τώρα στην ΕΕ. Δεν μπορούν οι βάρβαροι να έρθουν στην οικογένεια των χριστιανών. Δεν μπορούμε να ζήσουμε μαζί. Δεν είναι απο κακία. Είναι συνέπεια και πρέπει να την έχουμε για να μην τα χάσουμε όλα εν ονόματι της διπλωματίας. Καλή η διπλωματία, αλλά δεν μπορούμε να λησμονήσουμε την ιστορία μας». «Όλοι αυτοί που κρίνουν εκ του ασφαλούς, κρίνουν γιατί δεν γνωρίζουν ιστορία». «Δεν μπορούμε να τα ξεχάσουμε όλα και να προδώσουμε τους αγώνες των πατέρων μας»

• Νοητική Αντίστασις (16/05/2007): Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος στον τάφο του Γρίβα και η αξεπέραστη υποκρισία του ΑΚΕΛ - Η υποκρισία του ΑΚΕΛ δεν έχει όρια, και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα με την πρόσφατη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών στην Κύπρο. Ο Αρχιεπίσκοπος, στα πλαίσια της επίσκεψης του, και συνοδευόμενος από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο Β’ κατέθεσε στεφάνι και τίμησε τόσο τον Εθνάρχη Αρχιεπίσκοπο Μακάριο Γ’ όσο και τον Στρατηγό Γεώργιο Γρίβα - Διγενή. Τι το ήθελε; Το ΑΚΕΛ εξεμάνη και άφριζε κατά του Χριστόδουλου, συνεπικουρούμενο από το ΔΗΚΟ και την ΕΔΕΚ που καταδίκασαν και αυτοί την πράξη. Ιστορικός δεν είμαι και ούτε θέλω αυτή την στιγμή να κρίνω τον βίο και την πολιτεία τόσο του Μακαρίου όσο και του Γρίβα. Αυτό που θέλω να πιστεύω είναι ότι και οι δύο είχαν πατριωτικά ελατήρια. Είναι γεγονός ότι τα αποτέλεσματα των πράξεων, των λαθών και των παραλείψεων τους, σε διάφορες εποχές ο καθένας είναι απλώς ασυγχώρητα, του μεν Μακαρίου για την μεγάλη …αυτοπεποίθησή του, του δε Γρίβα για την δράση της ΕΟΚΑ Β’ που προλείανε το έδαφος για την καταστροφή της Κύπρου (αν και το πραξικόπημα έγινε έξι μήνες μετά τον θάνατο του). Από την στιγμή που τα ελατήρια και των δύο ήταν ειλικρινή, πρέπει και οι δύο να τιμώνται, τουλάχιστον για την προσφορά τους στον επικό αντιιμπεριαλιστικό, εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ.  

• Ελευθεροτυπία: Εξάψαλμος κατά ομοφυλοφιλίας - Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος: Λάβρος κατά του γάμου μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλου. «Δείτε το πρόβλημα που έχει ήδη προκύψει: η χώρα μας δεν έχει πια την κοινωνία της, σε κάθε χώρα της Ευρώπης υπάρχουν περισσότερες από μία κοινωνίες, περισσότερες από μία οικογενειακές θεσμικές παραδόσεις, περισσότερες από μία γλώσσες», είπε ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.

Απευθυνόμενος όχι στους κληρικούς της μητρόπολής του αλλά στους Γάλλους συμβολαιογράφους του Mouvement Jeune Notariat, που αυτές τις ημέρες συνεδριάζουν στο Λουτράκι. Και αναφερόμενος στο θεσμό της οικογένειας είπε στο ακροατήριό του: «Γνωρίζετε τόσο καλά όσο και εγώ ότι ήδη υπάρχουν δυνάμεις και τάσεις που θέλουν την αντικατάσταση της οικογένειας από τη union civile, δηλαδή από μια συμβιωτική μονάδα, όπου ένα ζευγάρι ετεροφυλοφιλικό ή ομοφυλοφιλικό, ή ακόμη και ένας μόνον ενήλικας, μπορεί να υιοθετήσει ένα ή περισσότερα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι ο γάμος ως ένωση ανδρός και γυναικός καταργείται, ή ίσως θα επιτρέπεται, αλλά ως μια φολκλορική εκδήλωση κάποιων γραφικών του περιθωρίου».

«Δείτε πού οδηγούμεθα», συνέχισε: «Στην Ισπανία, η νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών γάμων συνοδεύθηκε από την κατάργηση των όρων “μητέρα” και “πατέρας” και την αντικατάστασή τους στα ληξιαρχικά έγγραφα με το progeniteur Α και Β. Στην Ινδία, ψηφίστηκε τον Ιούνιο του 2005 νόμος βάσει του οποίου το παιδί που γεννήθηκε από δότη σπέρματος ή ωαρίου απαγορεύεται να πληροφορηθεί τους πραγματικούς γονείς του». Και συνέχισε μ’ ένα άλλο παράδειγμα: «Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ασκούνται πιέσεις για τη νομιμοποίηση πολυγαμικών γάμων, έτσι ώστε ο γάμος των ομοφυλοφίλων κυρίως να έχει πλήρη άνθηση, και τα παιδιά των οικογενειών αυτών να έχουν πολυγονεϊκή ταυτότητα».

 http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=608