Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Τα «παπαγαλάκια» έγιναν «λιοντάρια»!

Του Στάθη Σαραφόπουλου
Οικονομολόγου,
Πρ. Βουλευτής Δράμας


Η μεγάλη απήχηση που είχε στον κόσμο αυτή η διαφημιστική ενότητα της Κυβέρνησης, αναστάτωσε τα πραγματικά παπαγαλάκια του συστήματος και για αυτό προσπαθούν να απαξιώσουν, να ξευτελίσουν και να αποδομήσουν την έκταση της επιρροής τους.

Έκαναν οι ίδιοι το τεράστιο λάθος, μέσα στον πανικό τους, να συζητούν τα συγκεκριμένα spot συχνά και για πολύ χρόνο, τα οποία ταυτόχρονα έγιναν δημοφιλή. Οι πολίτες τα ψάχνουν για να τα δουν εναγωνίως.
Ο στόχος επομένως της διαφημιστικής καμπάνιας, της κυβέρνησης, επιτεύχθηκε. Η μεγαλύτερη επιτυχία μιας διαφήμισης γενικά είναι να συζητείται και μάλιστα η επιτυχία είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν συζητείται για μεγάλο διάστημα.

Το ερώτημα είναι εάν τα κείμενα της διαφήμισης και τα έργα που παρουσιάζει η κυβέρνηση αγγίζουν τους πολίτες. Αν πράγματι είναι αληθινά και ο πολίτης έχει ωφεληθεί της κυβερνητικής πολιτικής που παρουσιάζεται. Αυτό το γνωρίζουν οι αποδέκτες των κυβερνητικών πρωτοβουλιών και αν είναι αληθινές ή ψεύτικες, αυτό θα καταγραφεί στις επόμενες εκλογές! Είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος να λέμε ότι μας λένε δείχνοντας μετά την άποψη μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αυτό λέει το μήνυμα με τα περίφημα παπαγαλάκια! Τι έλεγαν όλη αυτή την περίοδο τα ΜΜΕ με τους δημοσιογράφους τους και αν αυτοί επιβεβαιώθηκαν ή διαψεύσθηκαν.

Ένα ΠαΣοΚ ανύπαρκτο εδώ και χρόνια, χωρίς αντιπολιτευτικό λόγο, είδε ξαφνικά τα πράγματα να αλλάζουν προς όφελός του. Είχε γίνει το θαύμα! Τα «παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας» άρχισαν τον πόλεμο, στην κυβέρνηση, με την οικονομία...
Η οικονομία κατέρρευσε, καταρρέει, χρεοκοπήσαμε, κλείνουν επιχειρήσεις, βάζουν λουκέτο, 500.000 άνεργοι στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν χρήματα για τις συντάξεις και διάφορα άλλα τραγικά γεγονότα. Αυτά δηλαδή που λένε τα «παπαγαλάκια» και τρομοκρατούσαν τους πολίτες, επί μήνες! Ο πρωθυπουργός είναι κουρασμένος και άρχισε η μάχη της «διαδοχής» στην Νέα Δημοκρατία, κάθε μήνα είχαμε και εκλογές, στο μυαλό τους φυσικά!

Από το τέλος του 2008 κάθε μήνα έπεφτε η κυβέρνηση και θα είχαμε εκλογές! Τον Ιούνιο θα έχουμε διπλές εκλογές και άλλα πολλά, με επωδό ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ορκίζετε Πρωθυπουργός!

Ποιος Έλληνας πολίτης που παρακολουθούσε και παρακολουθεί τα ΜΜΕ δεν θυμάται αυτά που έλεγαν τα ΜΜΕ και λένε τώρα εύστοχα στα spot, τα παπαγαλάκια;

Επί οκτώ μήνες η Ελλάδα κατέρρεε, καταρρέει και είναι ακυβέρνητη.

Τα ΜΜΕ πραγματικά τρομοκράτησαν και τρομοκρατούν τους πολίτες, τα «τηλεοπτικά παπαγαλάκια», παρουσίαζαν ένα πολύ αρνητικό κλίμα στην αγορά το οποίο για την οικονομία μας ήταν ότι το χειρότερο!

Στην οικονομία, σε περιόδους κρίσης, το κύριο πρόβλημα είναι η ψυχολογία και ο η μεταφορά του πανικού, στους πολίτες.

Αυτή η εικόνα αν παρουσιαζόταν σε άλλη χώρα, με την Διεθνή Οικονομική Κρίση σε πλήρη ανάπτυξη σε όλες τις χώρες του κόσμου, τα περίφημα παπαγαλάκια θα «είχαν μαντρωθεί» προ πολλού. Το ΠαΣοΚ αρχίζει να αναπαράγει αυτά που ακούει από τα παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας και τα κανάλια, εκφράζοντας έναν «δήθεν πολιτικό λόγο», χωρίς προτάσεις κάνοντας παραπολιτική! Κατάντια του τόπου, η δήθεν επόμενη κυβέρνηση των «νταβατζήδων», να μην μπορεί να προτείνει σοβαρά μέτρα, να εκφράσει θέσεις και απόψεις, να ακολουθεί «κατά πόδας» αντιγράφοντας τα ΜΜΕ-παπαγαλάκια, τα οποία ουσιαστικά εκφράζουν τον πολιτικό λόγο της. Ευτυχώς τα αρνητικά αποτελέσματα για όλους μας και για τον τόπο ήταν μικρά παρά την τακτική που ακολούθησαν τα ΜΜΕ.

Το αρνητικό για το ΠαΣοΚ είναι ότι πίστεψε ότι θα γίνει κυβέρνηση χωρίς να κουρασθεί!

Το θετικό ότι πρόσκαιρα το παρουσιάζουν πρώτο κόμμα με σημαντική διαφορά, η οποία σιγά-σιγά …προσγειώνεται.

Οι περίφημες Δημοσκοπήσεις εγκαταλείπουν τον ΣΥΡΙΖΑ, που του έδιναν ποσοστά κοντά στο 20% και εφευρίσκουν τους Οικολόγους-Πράσινους, ως τρίτο κόμμα!

Στόχος τους η ακυβερνησία για να «αλωνίζουν οι νταβατζήδες»! Επομένως τα spot, εκτός των άλλων είναι και αληθινά.

Οι πολίτες ξαναθυμούνται αυτά που άκουγαν από τα ΜΜΕ για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι και σήμερα.. χωρίς τίποτα να επιβεβαιωθεί! Έξυπνα τα ΜΜΕ και οι δημοσιογράφοι χρεώνουν τα παπαγαλάκια στο ΠαΣοΚ, αλλά ο κόσμος τα χρεώνει στα κανάλια.

Λένε ότι η κυβέρνηση χτυπά το ΠαΣοΚ και όχι τους δημοσιογράφους. Η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση, με αυτά τα spot, χτυπά τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης που είναι τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι! Οι οποίοι, εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία, είναι τα φερέφωνα των αφεντικών τους, δηλαδή των «νταβατζήδων» του ελληνικού λαού. Οι πολίτες κατάλαβαν ότι η αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, όλα αυτά τα 5 χρόνια, ήταν τα ΜΜΕ, οι δημοσιογράφοι και όχι το ΠαΣοΚ! Το ΠαΣοΚ ήταν και είναι ανύπαρκτο, χωρίς πολιτικό λόγο και στρατηγική! Ακολουθεί πιστά την αναπαραγωγή των τηλεοπτικών παπαγάλων.

Λαμβάνει εντολές από αυτά γιατί είναι ανίκανο να δώσει εντολές, αφού έχει υποταχθεί πλήρως σε αυτά!

Έχει εναποθέσει την τύχη του σε αυτά! Τέλος η διαφήμιση με τα spot ( «παπαγαλάκια» ) κατά την άποψη μας είναι: Πανέξυπνη, αληθινή και πραγματική!

Δεν είναι γκρίζα γιατί δεν αναφέρεται σε πρόσωπα, δεν τα υποβαθμίζει, δεν τα συκοφαντεί, δεν απομονώνει φράσεις!

Λέει αυτά που όλοι ακούγαμε επί μήνες!
Έδωσε την δυνατότητα στην κυβέρνηση να καταγράψει την πολιτική της και να την θυμηθούν οι πολίτες, ενόψει των εκλογών της 7ης Ιουνίου!

Τα «παπαγαλάκια», στα spot, δίνουν και θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη ανάσα στην Νέα Δημοκρατία.

Το λάθος το έκαναν!

Πηγή: /emprosdrama.blogspot.com

olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: