Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Χρειάζεται τόση λαϊκή εξαπάτηση για να ακυρωθεί ο αγωγός;

ο κ. Παπανδρέου αναμένεται να επαναδιαπραγματευτεί το θέμα του αγωγού καθότι συνδέεται άμεσα με το θέμα της Θράκης. Η λήξη της στρατηγικής συμμαχίας με τη Ρωσία είναι επιτακτική απαίτηση των συμμάχων που ο κ. Παπανδρέου δείχνει να συμμερίζεται, ακόμα και αν αυτή η απόφαση στερήσει οικονομικούς πόρους από τη χώρα. Η γεωστρατηγική θέση της Θράκης όμως είναι πολύτιμη για την προώθηση των Ρωσικών συμφερόντων γεγονός που οι σύμμαχοι θέλουν να αποτρέψουν με μια σίγουρη και μόνιμη λύση...


Ο νέος πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ θέτει και πάλι εμπόδια στην υλοποίηση του έργου, που θεωρείται σημαντικό για την Ελλάδα, τη Ρωσία αλλά και τη Βουλγαρία. Ο βούλγαρος πρωθυπουργός αμφισβητεί ευθέως την οικονομική βιωσιμότητα του αγωγού, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα 17 χρόνια προϊστορίας που έχει το ζήτημα αυτό.

Ο Αυριανός πρωθυπουργός της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε στην Αλεξανδρούπολη «η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς»

Η Βουλγαρία του κοζλοντούι έθεσε και ένα ρηξικέλευθο για τα δεδομένα της επιχείρημα: “ένα από τα πλέον καθοριστικά σημεία είναι το πόσο επικίνδυνο μπορεί να αποδειχθεί το έργο για το περιβάλλον” διά στόματος του υπουργού Οικονομίας Τρ. Τράικοφ (σχ. βήματος:δήλωση που μάλλον αιφνιδίασε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, αφού οι Βούλγαροι ουδέποτε ως σήμερα ασχολήθηκαν με θέματα περιβαλλοντικά!)

Που έσπευσε επίσης να τονίσει ο Μ. Χρυσοχοΐδης: “με γνώμονα και προτεραιότητα το σεβασμό προς το περιβάλλον και σε συμφωνία με τις τοπικές κοινωνίες”.

Για το περιβαλλοντικό του έργου έχουμε αναφερθεί αναλυτικά ΕΔΩ. Είναι πάντως θλιβερό πράγματα που λέγονται από λαθρόβιους κομματικούς σχηματισμούς να υιοθετούνται από τον αυριανό πρωθυπουργό και τους στενούς του συνεργάτες. Δηλαδή τα τάνκερ του Αλαφούζου είναι πιό οικολογικά από έναν καινούριο αγωγό.

Για το οικονομικό όφελος του έργου, απλά θα παραθέσουμε την ανάλυση του Βήματος:

Ο αγωγός Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη θεωρείται έργο χαμηλού κόστους και οικονομικά βιώσιμο ακόμη και σε χαμηλότερες, σε σχέση προς τις τρέχουσες, τιμές πετρελαίου, αλλά απομένει να αποδειχθεί αν οι αντιρρήσεις του βούλγαρου πρωθυπουργού είναι μόνον οικονομικές ή υπάρχει και παρασκήνιο διπλωματικού ενδιαφέροντος...


Το άρθρο γράφτηκε πριν ο Γιώργος Παπανδρέου κάνει τις περιβόητες δηλώσεις για τον αγωγό. Υποθέτουμε λοιπόν πως θα ισχύουν τα αντίστοιχα και για τις δηλώσεις του ΓΑΠ, εκτός αν άλλαξε κάτι στις παγκόσμιες οικονομοτεχνικές μελέτες την τρέχουσα εβδομάδα.

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τόσο η Βουλγαρική κυβέρνηση όσο και η Ελληνική αντιπολίτευση ταυτίζονται άρρηκτα με τις Αμερικάνικες θέσεις όπως εκφράστηκαν από τον Μάθιου Μπράιζα.

Το λυπηρό είναι ότι ενώ για τη Βουλγαρία είναι αυτονόητη η προσπάθεια εξαπάτησης των πολιτών λόγω του “νέου μαγικού κόσμου της Δύσης” που ανοίγεται μπροστά στην νέα κυβέρνηση, για την Ελλάδα αυτή η τακτική προσβάλλει βάναυσα την εως τώρα ειλικρινή στάση που έχει δείξει ο ΓΑΠ.

Ο Παπανδρέου έχει δηλώσει επανειλημμένα τις προθέσεις του για επιστροφή της Ελλάδας στη Νατοϊκή αγκαλιά, οπότε η χρησιμοποίηση υποκριτικής επιχειρηματολογίας στα πρότυπα του Rocky 4 δεν είναι και τόσο επιτιμητική για το νοητικό επίπεδο του Ελληνικού λαού. Ούτε καν για του Βουλγαρικού.

Πηγή: olympia.gr


Αλλάζουν κυβερνήσεις σε Ελλάδα και Βουλγαρία για να μπλοκάρουν συμφωνίες αγωγών που πλήττουν τα συμφέροντα των ΗΠΑ...

Επαναδιαπραγμάτευση του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη εξήγγειλε το ΠΑΣΟΚ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: