Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
Που το πάει η Ελευθεροτυπία με το άρθρο για τo κόστος των Αναχαιτήσεων;
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ: 416,3 εκατομμύρια για αναχαιτίσεις σε μια 8ετία
Το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας έχει συζητηθεί αρκετά στα πατριωτικά blogs. Προσωπικά θα ήθελα να σταθώ σε δύο σημεία:
"Οι περισσότερες παραβιάσεις των τουρκικών μαχητικών έγιναν μεταξύ 6 και 10 ναυτικών μιλίων από τα ελληνικά νησιά, δηλαδή στην περιοχή που η Τουρκία αμφισβητεί ότι ανήκει στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια, τουλάχιστον σε επίπεδο Πολεμικής Αεροπορίας αλλά και σε πολιτικό επίπεδο, γίνεται όλο και περισσότερο κατανοητό ότι θα πρέπει να υπάρξει μια ρύθμιση στο θέμα του καθορισμού του εναέριου χώρου της Ελλάδας, καθώς είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο της οποίας τα χωρικά ύδατα δεν συμπίπτουν με τον εναέριο χώρο, όπως ορίζεται από τις διεθνείς συνθήκες Χαρακτηριστικό είναι ότι όλο και περισσότεροι αξιωματικοί εκφράζουν ανοιχτά πλέον την άποψη ότι πρέπει να βρεθεί μια ρύθμιση στο θέμα του Αιγαίου, καθώς δεν είναι δυνατόν να θρηνούμε θύματα σε καιρό ειρήνης, ούτε να ξοδεύουμε τεράστια ποσά τόσο σε καύσιμα όσο και σε εξοπλισμούς, όταν μπορεί να βρεθεί μια πολιτική λύση στο θέμα. «Οι συνεχιζόμενες αναχαιτίσεις στο Αιγαίο έχουν οδηγήσει πολλές φορές στα όρια χειριστές αλλά και αεροσκάφη."
Όσοι γνωρίζουν τους Ίκαρους της Πολεμικής Αεροπορίας μπορούν να πιστοποιήσουν ότι λατρεύουν την δουλειά τους. Λατρέβουν να πετούν! Σε αντίθεση βέβαια με τον μέσο υπάλληλο του Δημοσίου ο οποίος μισεί την δουλειά που υποτίθεται πως κάνει. Είναι λοιπόν εξαιρετικά αμφίβολο, η εικόνα που παρουσιάζει το συγκεκριμένο άρθρο να αντικατροπτίζει την πραγματικότητα! Πολύ αμφιβάλω αν πρόκειται για χειριστές που ζητούν την δραστική μείωση των πτήσεων. Μάλλον κάποιοι άλλοι κρύβονται πίσω από αυτά. Κάποιοι που το 2007 ακύρωσαν την Άσκηση "Παρμενίων" λόγω του "υπέρογκου" κόστους της που άγγιζε... το μυθικό ποσόν των... (κρατηθείται) 10 εκ.ευρώ ετησίως!
Οι πτήσεις των μαχητικών μας κοστίζουν γύρω στα 50 εκ. ευρώ ετησίως. Μιλάμε για ψίχουλα!
Συγκριτικά οι καταναλωτικές δαπάνες της Δημόσιας διοίκησης ανέρχονται στα 2,8 δις ετησίως!!! Η τοκοχρεολυτική δόση για το χρέος μας στα 12δις! Οι μισθοί του προσωπικού νοσηλευτικών ιδρυμάτων στα 2,6 δις. (πηγή: Προυπολογισμός 2009)! Ως γνωστόν, οι περισσότερες από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες υπολειτουργούν. Ας κόψουν από αυτούς τους τομείς 50 εκ. και ας τα δώσουν για τις πτήσεις των Ικάρων που πραγματικά παράγουν έργο στο Αιγαίο! Διότι η υπεράσπιση κάθε σπιθαμής γης, θάλασσας και αέρα είναι ΥΨΙΣΤΗΣ σημασίας για την επιβίωση του έθνους μας. Αν είναι δυνατόν να διαμαρτυρόμαστε για το κόστος της υπεράσπισης του πιο στρατηγικού γεωγραφικού παράγοντα, που είναι ο εθνικός εναέριος χώρος! Εκεί βρίσκονται οι καθημερινές "Θερμοπύλες". Οι ευσυνείδητοι χειριστές ζητούν μόνο την πολιτική στήριξη της μάχης που δίνουν καθημερινά!
Ο δημοσιογράφος αναφέρει πως στην Πολ. Αεροπορία γίνεται ολοένα και πιο κατανοητή η ανάγκη εξίσωσεις του εναέριου χώρου με τον θαλάσσιο. Ο Ελληνικός εθνικός εναέριος χώρος επεκτάθηκε στα 10 μίλια όπως ορίζουν οι διεθνείς συμφωνίες, δίχως να επεκταθεί ο θαλάσσιος που παραμένει στα 6 μίλια.. Τι εννοεί λοιπόν ο "ποιητής"; Φυσικά θέλει την Ελλάδα να υπαναχωρήσει στις πιέσεις της Τουρκίας ώστε να μειωθεί ο εναέριος χώρος στα 6 μίλια. Αυτή είναι η μόνη επιλογή που θα οδηγήσει θεωρητικά στην μείωση των Τουρκικών παραβιάσεων.
δίχως αμφιβολία, δεν υπάρχει Ίκαρος που να προασπίζει τέτοια υπαναχώριση! Μόνο δημοσιογράφοι και πολιτικάντιδες με αμφίβολες καταβολές! Και αυτό διότι όσοι πετούν πάνω από το Αιγαίο, γνωρίζουν ότι ακόμη και με ένα τέτοιο ενδοτικό μέτρο η Πολεμική Αεροπορία θα συνεζει να αναχαιτίζει τα Τουρκικά μαχητικά που διαπράτουν ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ του FIR των Αθηνών, τα όρια του οποίου αμφισβητεί έμπρακτα η Τουρκία! Επιπλέον οι περισσότερες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου τείνουν να μετατραπούν σε υπερπτήσεις πάνω από τα νησιά μας. Αν η περίπτωση αφορούσε κάποιον άλλο "κλάδο", οι εργαζόμενοι θα έγραφαν επιστολή διαμαρτυρίας. Επειδή όμως οι άνδρες των Ενόπλεων δυνάμεων απαγορεύεται να κάνουν δηλώσεις, και ειδικά για πολιτικά ζητήματα, οι δημοσιογράφοι της Ελευθεροτυπίας εκμεταλεύονται την κατάσταση γνωρίζοντας ότι ουδείς θα διαμαρτυρηθεί.
Στην πολιτική του διάσταση, το θέμα δεν υφίσταται. Αντιθέτως, η Ελλάδα οφείλει να συμμορφωθεί με τους διεθνείς κανόνες που θέλουν ευθυγράμμιση του θαλάσσιου και εναέριου χώρου με ένα και μόνο τρόπο. Την επέκταση του θαλάσσιου χώρου στα 10 μίλια, όπως δικαιούται σύμφωνα με τις αποφάσεις του Συνεδρίου για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982. Συνέδριο το οποίο η Τουρκία δεν έχει αποδεχθεί για ευνότους λόγους.
Στην γεωστρατηγική του διάσταση, οι ανιστόριτοι και προπαγανδιστές δημοσιογράφοι καλά θα κάνουν να μελετήσουν λίγη Ιστορία. Ειδικά τα βιβλία του καταξιωμενου Βυζαντινολόγου Στήβεν Ράνσιμαν που περιγράφουν πως οι Τούρκοι επικράτησαν στην Μικρά Ασία περικυκλώνοντας και πιέζοντας τους Χριστιανικούς πληθυσμούς στα αστικά κέντρα τα οποία πολλιορκούσαν επί μεγάλου χρονικού διαστήματος έως ότου παραδοθούν. Οι Τούρκοι δεν έχουν αλλάξει. Τις ίδιες μεθόδους εφαρμόζουν και σήμερα, με την ίδια υπομονή και επιμονή. Ότιδήποτε τους δώσεις θα το αρπάξουν, και μετά από λίγο καιρό θα αρχισουν να διεκδικούν εκ νέου.
Δυστυχώς όμως ούτε οι Έλληνες άλλαξαν. Έλληνες σαν αυτούς που προτείνουν βλακωδώς την πολιτική της υποχώρησης έναντι της Τουρκίας.
Είναι να απορεί κανείς όταν προ καιρού η Ελευθεροτυπία διαμαρτυρόταν ορθώς μέσω δημοσιεύματος της κ. Κύρας Αδάμ για τις διορθώσεις του FIR και των θαλάσσιων συνόρων που επεδίωξε το Υπουργείο Εξωτερικών (εδώ) .
(Μια σφαιρική παρουσίαση του θέματος στο παρακάτω βίντεο, δυστυχώς στα αγγλικά)
ΕΨ
Πηγή: ellinopsychos
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου