Οπως όλοι γνωρίζουμε τά ιδιωτικά σκάφη αναψυχής βαφτίζονται επαγγελματικά...
Εμείς εδώ είμαστε γενικώς και κατ΄αρχήν εναντίον τών πολλών φόρων αλλά έχει και τη σημασία του ποιές εισφορές καταργείς πρώτα πρώτα ....
Τό μέτρο ακούγεται σωστό και σοσιαλιστικό...
Γιατί να επιβαρύνεις κιάλλο φτωχούς ανθρώπους οι οποίοι πάνε μιά βόλτα με το σκάφος τους για να ξεσκάσουν απο τήν ανεργία καί τις κάρτες καί τα δάνεια πού τούς πνίγουν?
Μιά βόλτα με το σκάφος τους έχουν οι απλοί λαικοί άνθρωποι να τούς το φορολογήσουμε και αυτό?
Ελεος...
Τό μέτρο είναι σωστό....
Διαβάζουμε στην Ελευθεροτυπία...
Προς κατάργηση οδηγείται η εφάπαξ έκτακτη εισφορά για τους ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής και ο ετήσιος ειδικός φόρος για τα επαγγελματικά και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής.
Το προανήγγειλε η υπουργός Οικονομίας - Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη στην εκδήλωση «31 Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι». «Ο θαλάσσιος τουρισμός δεν είναι ορθολογικό να φορολογείται διαφορετικά από τις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις, ειδικά σε περιόδους κρίσης. Γι' αυτό βρίσκομαι σε συνεννόηση με τον υπουργό Οικονομικών που είναι αρμόδιος για θέματα φορολογικής πολιτικής, προκειμένου να προωθήσουμε την κατάργηση της εφάπαξ έκτακτης εισφοράς για τους ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής και τον ετήσιο ειδικό φόρο για τα επαγγελματικά και ιδιωτικά σκάψη αναψυχής... Η άποψη του υπουργείου είναι ότι ο φόρος αυτός κάνει κακό και όχι καλό σε έναν κλάδο που πλήττεται από την οικονομική κρίση». Τα έσοδα που προβλέπονται στον προϋπολογισμό από τους δύο φόρους ανέρχονται σε 70 εκατ. ευρώ. Ο ειδικός φόρος επιβάλλεται σε σκάφη μηχανοκίνητα άνω των 10 μέτρων και κυμαίνεται από 300 - 1.300 ευρώ. Επιβάλλεται, επίσης σε ιστιοφόρα άνω των 15 μ. και ανέρχεται σε 200 - 600 ευρώ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=93908
Πηγή: wolf
1 σχόλιο:
ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΑ ΠaΝΤΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΗΘΗ ΛΑΙΚΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ. Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ ΣΚΛΗΡΑ. ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΛΟΕΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ. Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΦΤΙΑΧΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΑΝΕΧΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΕΝΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕ ΥΠΕΡΑΚΤΙΑ etireia ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΝΩ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ. ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΦΠΑ, ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΑ ΤΟΥΣ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ?
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΝΑ ΣΚΑΦΟΣ 12 Μ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΩΤΟ 8 Μ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 7,200 ΦΟΡΟ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ? ΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ 10 Μ ΕΧΕΙ 6,000 ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕΑ? ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΒΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.
Δημοσίευση σχολίου