Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Το «όμαιμον», ο «πολιτισμός» και οι μετανάστες

του Χρήστου Χαρίτου

Βρισκόμαστε στο 480 π.Χ., μετά την ναυμαχία της Σαλαμίνος, λίγο πριν την μάχη των Πλαταιών και ο στρατηγός των Περσών Μαρδόνιος επιχειρεί δια του χρυσού να εξαγοράσει τους Έλληνες. Οι Σπαρτιάτες, φοβούμενοι μήπως οι Αθηναίοι μηδίσουν, στέλνουν πρεσβεία στην Αθήνα, για να παροτρύνουν τους Αθηναίους να αντισταθούν. Οι Αθηναίοι καθησυχάζουν τους Σπαρτιάτες, λέγοντάς τους ότι θα πολεμήσουν τους Πέρσες στο όνομα του Ελληνισμού, αφού όλοι οι Έλληνες μοιράζονται το ίδιο αίμα, την ίδια θρησκεία, την ίδια γλώσσα, τα ίδια έθιμα. «Το Ελληνικόν εστί, όμαιμον τε και ομόγλωσσον και Θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα» (Ηρόδοτος, Θ’ 144).
Το ίδιο και οι Έλληνες του 1821, όταν στην εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου στις 20 Δεκεμβρίου 1821, κλήθηκαν να απαντήσουν «ποιοι είναι Έλληνες». Και η απάντηση που έδωσαν ήταν πολύ συγκεκριμένη: «Όσοι αυτόχθονες κάτοικοι της Επικρατείας της Ελλάδος πιστεύουσιν εις Χριστόν, εισίν Έλληνες». Εδώ λοιπόν και 2.500 χρόνια οι Έλληνες έχουν απαντήσει τι σημαίνει «έθνος» και «πολιτισμός». Η ταυτότητα του «Έλληνα» έχει φυλετικό, θρησκευτικό και πολιτιστικό περιεχόμενο. Δεν πήραν δυστυχώς την έγκριση του κ. Παπανδρέου, της κ. Ρεπούση και του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά είχαν σαφή και ξεκάθαρη θέση για αυτές τις έννοιες...

Σε πείσμα λοιπόν της Ελληνικής ιστορίας, των εθνικών μας πεποιθήσεων και της κοινής λογικής, έρχεται ο κ. Παπανδρέου με το νεοταξικό PASOK, σε αγαστή συνεργασία με τους αφελληνισμένους γραικύλους του ΣΥΡΙΖΑ, να αποδομήσει εθνολογικά την Ελλάδα, μεταμφιέζοντας σε «Έλληνα» τον κάθε τριτοκοσμικό λαθρομετανάστη που βρέθηκε παρανόμως στην πατρίδα μας...

Και όλα αυτά οι ποικιλώνυμοι αριστεροί αρλεκίνοι προσπαθούν να τα εμφανίσουν ως «ανθρώπινα δικαιώματα», τα οποία δεν επιδέχονται ουδεμία αμφισβήτηση! Από πού είναι «ανθρώπινο δικαίωμα» ο άρτι αφιχθείς Αφρικανός να εκλέγεται, π.χ., δημοτικός σύμβουλος Γαργαλιάνων; Πως γίνεται αυτομάτως «Έλληνας», κάποιος ο οποίος εισήλθε παρανόμως στην Ελλάδα πριν 5 έτη από το Αφγανιστάν και κατόπιν «νομιμοποιήθηκε» με συνοπτικές διαδικασίες; Πως όλοι αυτοί θα αποφασίσουν για την μοίρα και το μέλλον του Ελληνισμού και της Ελλάδος, την στιγμή που δεν έχουν καμία εθνολογική, ιστορική, θρησκευτική και πολιτιστική συνάφεια με εμάς;

Ο «πολιτισμός» με την σειρά του έχει σαφή εθνικό χαρακτήρα. Τα έθνη δημιουργούν πολιτισμούς, όχι οι διάφοροι νομαδικοί πληθυσμοί. Και το έθνος εστιάζεται στο «όμαιμον». Άρα, ο πολιτισμός και η παιδεία δεν μπορεί να νοηθεί εκτός του εθνικού πλαισίου αναφοράς του. Για αυτό είναι λυπηρό να ακούς τον κ. Σαμαρά να λέει ότι δεν πιστεύει στην «κοινότητα αίματος»! Δύο τινά συμβαίνουν: ή ο κ. Σαμαράς αγνοεί όλη αυτή την ιστορική διαδρομή που περιέγραψα, ή ακολουθεί την γνωστή νεοδημοκρατική στάση, της ιδεολογικής δειλίας έναντι της Αριστεράς. Και όσο περισσότερο το σκέπτομαι, τόσο καταλήγω στο δεύτερο.

Ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ ανέλυσε ότι «η έννοια του Γένους είναι σύμφυτος με το δίκαιο του αίματος και όχι με το δίκαιο του τόπου γεννήσεως, που ισχύει κυρίως σε νεοπαγή κρατικά σχήματα με χαρακτήρα μωσαϊκού εθνοτήτων, όρα ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία κ.λπ.» Αυτό που γνωρίζει ο Μητροπολίτης Πειραιώς το αγνοούν ο πρωθυπουργός, οι υπουργοί και οι αριστεροί βουλευτές;

Προφανώς όχι. Το ξέρουν επίσης καλά, απλώς βρίσκονται σε διατεταγμένη αποστολή. Ας μην υποκρίνεται λοιπόν κανείς. Η επιχείρηση εθνολογικής μεταλλάξεως του Ελληνικού έθνους από το νεοταξικό PASOK είναι «αιτία πολέμου». Βρισκόμαστε σε πόλεμο και θα πολεμήσουμε. «Δεν θα περάσει ο Ιμπραήμ ατουφέκιστος τον Μοριά», έλεγε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. Σε αυτή την οριακή στιγμή για την Ελλάδα, έκαστος εφ’ ώ ετάχθη. Και εμείς τασσόμεθα με την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Υ.Γ. το παρόν αφιερώνεται στον προφυλακισμένο Δημήτρη Παπαγεωργίου. Την ίδια ώρα, οι αριστεροί τρομοκράτες της 17Ν, του ΕΛΑ και λοιπών, πίνουν το cappuccino τους στο Κολωνάκι, διαβάζοντας Ελευθεροτυπία και συζητώντας αν ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να μετεξελιχθεί σε κόμμα. Welcome στην Ελλάδα του PASOK.

Πηγή: e-grammes

Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: