Ο κ. Βενιζέλος, που είχε το πρωί δίωρη συνάντηση με τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών στο Μαξίμου, είπε επίσης ότι θα η συμφωνία θα κλείσει σε τεχνικό επίπεδο έως το τέλος του χρόνου. Υπάρχει διαφωνία με το ΔΝΤ που σχετίζεται κυρίως από την Ευρωζώνη ανέφερε. Στόχος της κυβέρνησης, είπε, είναι να πείσει τους Ευρωπαίους να κάμψουν το Ταμείο που τηρεί «σκληρή γραμμή».
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ διαβεβαίωσε εκ νέου ότι δεν θα υπάρξει μείωση μισθών και συντάξεων, ούτε αύξηση φόρων.
«Η παρούσα θα εκλέξει Πρόεδρο της Δημοκρατίας, είναι όμως αδιανόητο μετά την εκλογή ο δικός μας χώρος να γίνει φορέας αστάθειας για τη χώρα. Δεν θα το αφήσω, δεν θα το ανεχθώ, δεν θα το επιτρέψω» διεμήνυσε. «Όλοι γνωριζόμαστε», σημείωσε, προσθέτοντας με νόημα ότι «είναι νωπές οι μνήμες για όλα όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα».
Ο κ. Βενιζέλος σημείωσε επίσης ότι
η αντιπολίτευση έχει μια πρωτοφανή αντίφαση, καθώς υποστηρίζει ότι θέλει να βγει από το μνημόνιο και την τρόικα, αλλά δεν θέλει αυτό να το κάνει η κυβέρνηση. «Τη μια μας κατηγορούν ως ενδοτικούς και την άλλη ως ριψοκίνδυνους» ανέφερε χαρακτηριστικά.
O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ παρατήρησε ότι η πολιτική αβεβαιότητα, και η συνεχής αμφισβήτηση του ΣΥΡΙΖΑ για τη συνέχεια του κράτους, δυσκολεύει τη διαπραγμάτευση. Επανέλαβε ότι ο λαός μπορεί να επιβάλει συναίνεση για να αποτρέψει τις εκλογές.
Σημειώνεται ότι την επόμενη Τετάρτη, μετά τo Eurogroup της Δευτέρας, ο κ. Βενιζέλος θα συναντηθεί με τον γερμανό υπουργό Οικονομικών στο Βερολίνο.
Πηγή: http://www.skai.gr
Μοιραστείτε
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου