Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Χριστόφιας: Ζήτησα δάνειο από τον Πούτιν. Είχα προειδοποιήσει τον Τσίπρα για τους Ρώσους

Στην αποκάλυψη ότι είχε ζητήσει από το Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν δάνειο 5-7 δισ. ευρώ πριν μπει η Κύπρος στο μνημόνιο προχώρησε ο πρώην πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ.

«Εγώ είχα ζητήσει επίμονα και επανειλημμένα από τον Πρόεδρο Πούτιν να παραχωρήσει ένα δάνειο 7 δις στην Κύπρο, 5 με 7 δις, για να αντιμετωπίσουμε την κρίση -και έχω τηλεφωνικές επικοινωνίες εδώ πέρα, τις αποκαλύπτω, που του έλεγα ότι θα υποχρεωθούμε εμείς οι οποίοι παλέψαμε για τα δικαιώματα των εργαζομένων, θα υποχρεωθούμε να κάνουμε το αντίθετο και δεν θα ήθελα ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο» δηλώνει ο κ. Χριστόφιας.

«Δώστε μας αυτό το δάνειο, κι εγώ σου εγγυώμαι ότι τα επόμενα 50 χρόνια οι Κύπριοι θα ευλογούν την Ρωσία, όποιος κι αν είναι πρόεδρος της δημοκρατίας. Δεν το έκαμε, και νομίζω έσφαλε, γιατί μετά από αυτό, ενώ δεν ήθελε να κακοφανεί στους ταγούς της ΕΕ, ένεκα οικονομικών συμφερόντων, του έκαναν το Κίεβο, του έκαναν την Ουκρανία, και στο τέλος της ημέρας βρίσκεται σε σύγκρουση με την ΕΕ και του επέβαλαν και τιμωρητικά μέτρα» πρόσθεσε.

Σε ερώτηση εάν είχε προειδοποιήσει τον Αλέξη Τσίπρα, όταν έγινε πρωθυπουργός, για την εμπειρία του αυτή, ο κ. Χριστόφιας απάντησε: «Ναι, όταν ήρθε στην Κύπρο τον είδα, σχεδόν 40 λεπτά τον Αλέξη και του τα είπα αυτά. Εγώ αντιμετώπισα αυτές τις δυσκολίες, και πρέπει, κατά τη γνώμη μου -είναι δουλειά δική σου τι θα κάνεις- να προσέχεις.»

tovima.gr


Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: