Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Απάντηση Γεωργιάδη στη σύζυγο Καμμένου: Το χυδαίο ύφος δείχνει πανικό

Μερικές Σκέψεις από το Δελτίο Τύπου της κας Καμμένου
Δεν γνωρίζω με ποια ακριβώς ιδιότητα μου απευθύνεται η κα Καμμένου. Πολιτικός μου αντίπαλος δεν είναι η ίδια αλλά ο σύζυγός της και εξ´όσων γνωρίζω ακόμη Πρόεδρος των ΑΝΕΛ και Υπουργός Αμύνης είναι εκείνος. Γί´αυτό και δεν θα της απαντήσω καθόλου, διότι δεν την θεωρώ πολιτικό μου αντίπαλο ή αντίπαλο γενικώς. Αν το ΔΤ όμως το εξέδωσε ως Δικηγόρος του, δηλ εξ´ονόματός του και άρα έχοντας συνείδηση των νομικών προεκτάσεων, τότε αλλάζει. Αυτό θα φανεί τις επόμενες ώρες άλλωστε θα έρθει αύριο ο ίδιος ο κ. Καμμένος και θα απαντήσει στην Βουλή αναπόφευκτα.
Το χυδαίο ύφος του ΔΤ δείχνει πανικό, το γιατί η ίδια το γνωρίζει.
Όμως οφείλω να πω ότι μπερδεύτηκα. Ας υποθέσουμε ότι πράγματι ευσταθούν οι ισχυρισμοί της και ότι κάποιοι κακοί παρακολουθούν τον σύζυγό της για να βλάψουν την καριέρα του κλπ Δηλ θεωρεί ότι η δημοσίευση των σχετικών φωτό στο Καζίνο βλάπτουν την πολιτική του ύπαρξη σε βαθμό που θα μπορούσαν να σταματήσουν τις "αποκαλύψεις" του; Μά αν πράγματι τον βλάπτουν τόσο αυτό θα πει ότι αποδέχεται ότι είναι Απαράδεκτο που πήγε στο Καζίνο και μάλιστα Τούρκικης ιδιοκτησίας, ο Υπουργός Αμύνης της Χώρας μας. Αν όμως γνωρίζει και αποδέχεται ότι είναι κακό, που φυσικά είναι, τότε ποιος πραγματικά ευθύνεται όποιος το δημοσιεύει ή ο ίδιος που πήγε και η ίδια που τον συνόδευσε;; Κοινώς για την ταμπακιέρα αυτό το πλούσιο Δελτίο Τύπου δεν ανέφερε λέξη...
Τα υπόλοιπα αύριο στην Βουλή όπου ελπίζω να έρθει ο Υπουργός με τον Λογαριασμό από το Ξενοδοχείο και από το Καζίνο ....
ΥΓ: έτσι για την ιστορία με 50€ ή έστω 50£ στο Λονδίνο τρως μόνον σε κανένα Burger King και αυτό παίζεται. Στο δε Mandarin εγώ δεν έχω αξιωθεί να μείνω καθώς τα χρήματα μου δεν μου επιτρέπουν ούτε να περάσω την εξώπορτα οπότε αυτά τα δακρύβρεχτα με τα 50€ είναι για γέλια...
https://www.facebook.com/adonisgeorgiadi/posts/1834787856561425


Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: