Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Η απάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη στον Αρχηγό του Ρουβίκωνα και στις απειλές του...

Όταν έκανα την γνωστή ανάρτηση για τις δηλώσεις του Ραβίνου Φριζή, την οποία απέσυρα πριν από τις σχετικές δηλώσεις της Πρεσβείας και του ΚΙΣ, έγινε χαμός! Πράγματι ομολογώ ότι είχα μείνει στο αρχικό τμήμα που αφορούσε στην καταδίκη (με δριμύ τρόπο είναι αλήθεια) της Αριστερής κομμουνιστικής ιδεολογίας. Την απέσυρα λόγω των έμμεσων αναφορών του στην βία και είναι γνωστό ότι σε όλη μου την ζωή αποστρέφομαι την βία! Οι άνθρωποι μπορούν να λένε ό,τι θέλουν αλλά αν σηκώσει κάποιος το χέρι του κατά ενός άλλου πρέπει να επεμβαίνει ο νόμος.
Αν και αυτή μου η αξία είναι δεδομένη και γνωστή σε όλους, θεωρούμαι από την Αριστερά, της οποίας την ιδεολογική ηγεμονία αμφισβητώ, «ακροδεξιός». Γιατί; Έχω κάνει το ο,τιδηποτε ακροδεξιό στην ζωή μου; Όχι απλώς δεν τους φοβάμαι και δεν Τιμώ τους «Αγώνες» τους, έτσι γενικά και αορίστως, «αγώνες» διαχρονικά βαμμένους με πολύ αίμα.
Όμως αμέσως μετά την ανάρτηση και την απόσυρση της, το σύνολο της «προοδευτικής» αριστεράς έσπευσαν να με καταδικάσουν. Από τον «φίλο» μου Κώστα Βαξεβάνη και τον έτερο κ. Παπαδημούλη, έως όλες μα όλες τις εφημερίδες και τα sites και φυσικά τα τρολ τους...
Όμως όπως θα δείτε τις επόμενες ώρες, όλοι αυτοί οι «ευαίσθητοι» για την Ειρήνη και την μή χρήση βίας, θα σιωπήσουν τώρα που ο Αρχηγός του Ρουβίκωνα απειλεί ευθέως την σωματική μου ακεραιότητα.
Όπως σιωπούσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια όταν οι «αντιεξουσιαστές» ο χώρος δηλ που εκπροσωπεί ο Ρουβίκωνας, μου έκαιγε τα βιβλιοπωλεία (συνολικά 17 φορές), μου έβαζε γκαζάκια, βόμβες, απειλούσε την ζωή και την οικογένειά μου.
Διότι έτσι είναι η αριστερή «ευαισθησία» πάντα επιλεκτική! Μόνον αν μας συμφέρει, ποτέ αν πλήττει ιδεολογικούς και πολιτικούς μας αντιπάλους.
Αυτή την Ελλάδα θέλουμε να αλλάξουμε, αυτή την ιδεολογική κυριαρχία να νικήσουμε.








Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: