Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Γελοίος Ζουράρις: Όταν ο Τσίπρας είπε «Βόρεια Μακεδονία», ένιωσα τάση προς εμετό... αλλά θα ψηφίσω υπερ του

«Άρχισα να έχω σπασμούς, ρίγος και τάση προς εμετό, όπως όταν μου είπαν τα αδέρφια μου ότι πέθανε η μητέρα μου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων

Αναγούλα, παλινδρόμηση και τάση για εμετό αποκάλυψε ο κ. Κώστας Ζουράρις ότι του προκάλεσε η αναφορά του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα περι «Βόρειας Μακεδονίας».

«Όταν είπε ο Τσίπρας στα ελληνικά "Βόρεια Μακεδονία", άρχισα να έχω σπασμούς, ρίγος και τάση προς εμετό, όπως όταν μου είπαν τα αδέρφια μου ότι πέθανε η μητέρα μου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, χωρίς ωστόσο να στηρίζει την πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης για τους χειρισμούς της στο Σκοπιανό.

Ο κ. Ζουράρις υποστήριξε ότι η πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε η ΝΔ «έχει στοιχεία εξόχως προσβλητικά για την προσπάθεια που κάνουμε επί τρία χρόνια -εμβαλωματικώς, μπαλώματα κάναμε- να μειώσουμε, να αναχαιτίσουμε την κατρακύλα».

«Ενα πράγμα θα σας πω μόνο: ότι εγώ προέρχομαι προσωπικά -οι ΑΝΕΛ θα σας πουν τα δικά τους, εγώ είμαι συνεργαζόμενος- προέρχομαι από ένα επικό μείγμα: Κωνσταντινουπολίτης και Κρητομακεδών και αν χρειαστεί να ψηφίσω, δεν θα ψηφίσω τα ελάττω».







Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: