Τους τελευταίους μήνες είναι φανερό πως η Ελληνική Πολιτεία παίρνει ίσως την μεγαλύτερη κρίση από την μεταπολίτευση. Η κρίση δεν είναι ή οικονομική όπως πιστεύουν πολλοί. Η κρίση αυτή σχετίζεται με την δημόσια τάξη στην χώρα. Οι συνεχείς ληστείες, φόνοι, βιασμοί, τρομοκρατικές επιθέσεις έχουν μετατρέψει την Ελλάδα από επίγειο παράδεισο σε κόλαση βίας και τρομοκρατίας.
Οι ρίζες του προβλήματος της ατιμωρησίας των υπαιτίων συνδέεται δυστυχώς με την αδυναμία ενός ολόκληρου πολιτικού πόλου στην Ελλάδα να προσαρμοστεί στα συνταγματικά δεδομένα και να σεβαστεί τους κανόνες λειτουργείας του πολιτικού μας συστήματος, ενός πολιτικού συστήματος
που συγκεντρώνει όλα τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για να ορισθεί ως μια φιλελεύθερη δημοκρατία. Ο πολιτικός πόλος που αμφισβητεί τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα είναι ο χώρος της ριζοσπαστικής αριστεράς που με ορμητήριο την περιοχή των Εξαρχείων και καπηλευόμενη το πανεπιστημιακό άσυλο προσφεύγει σε πράξεις βίας, βανδαλισμούς, ληστείες και γενικά σε πράξεις που αποτελούν εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου.
Ο Φώτης Κουβέλης, βουλευτής του Συνασπισμού κατέθεσε Επίκαιρη Ερώτηση με θέμα "τον διακομματικό έλεγχο της αστυνομίας" στον Υπουργό Εσωτερικών σχετικά με την εγκληματικότητα και πραγματικά απέδειξε με ακρίβεια τον αριστερό του ανορθολογισμό ή μήπως την αριστερή του υποκρισία.
Η επίκαιρη ερώτηση αρχίζει με την γενική διατύπωση: "Η εγκληματικότητα συνεχώς αυξάνεται και παίρνει σοβαρές διαστάσεις. Η ανασφάλεια των πολιτών είναι υπαρκτή και η συγκεκριμένη πραγματικότητα εγκυμονεί άμεσες αρνητικές συνέπειες για τη συνοχή της κοινωνίας". Μια διατύπωση που δεν βρίσκει κανέναν αντίθετο. Όμως, ο κύριος Κουβέλης συνεχίζει έτσι: "Τα γενεσιουργά αίτια της εγκληματικότητας και της προβατικής συμπεριφοράς, η φτώχεια, η
κοινωνική ανισότητα, η περιθωριοποίηση κ.ά., αντιμετωπίζονται με αδιαφορία". Δηλαδή θεωρεί ως αίτια τις εγκληματικότητας την φτώχεια, την κοινωνική ανισότητα και την περιθωριοποίηση. Βλέπει δηλαδή πίσω από αυτήν την έκρηξη της εγκληματικότητας κοινωνικούς παράγοντες. Αλήθεια, το πιστεύει ή προσπαθεί να καλύψει τον επικίνδυνοι ανορθολογισμό τής παράταξης και του ίδιου βρίσκοντας ερείσματα σε κοινωνιολογικές θεωρ4ιες και σε θεωρίες περί κοινωνικοποίησης.
Πράγματι, το ζήτημα της φτώχειας είναι ένα ζήτημα προς εξέταση όπως καθώς πολλοί έλληνες συμπολίτες μας έχουν οικονομικά προβλήματα. Αλλά το στοιχείο της κοινωνικής ανισότητας και της περιθωριοποίησης από που τεκμαίρεται και κυρίως ποιους έχει στο νου του ο κ. Κουβέλης όταν συντάσσει τις συγκεκριμένες λέξεις. Προφανώς δεν εννοεί τους κατοίκους της παλαιάς κοκκινιάς όπου ζουν άνθρωποι με χαμηλά εισοδήματα και σίγουρα ούτε τους κατοίκους των δυτικών προαστίων όπου στον ίδιο τετραγωνικό χιλιομετρο ζουν μικροαστοί, με μεσοαστούς. Οι παραπάνω ανάλυση ειναι απόλυτα σωστή αλλά ο κ. Κουβέλης θα την έβρισκε ελλιπή. Γιατί; Μα γιατί ο κ.Κουβελης δεν εννοεί τους ιθαγενείς Έλληνες αλλά κυρίως τους προστατευόμενους του, τους μετανάστες ή επί το σωστότερον λαθρομετανάστες. Τους λαθρομετανάστες που ξεκίνησαν από τα πέρατα του κόσμου πριν και μετά την εκδήλωση πολέμου στις χώρες ή λόγω της οικονομικής ανέχειας των χωρών τους και από πρόβλημα για την χωρά τους έγιναν πρόβλημα για την δίκια μας.
Παρακάτω στην ερώτηση αναφέρει: "Εξάλλου, σε μια εποχή που το έγκλημα μεταλλάσσεται και γίνεται σύνθετο και οργανωμένο, οι ανεπάρκειες της Αστυνομίας αποκαλύπτονται καθημερινά, όπως και η εικόνα της ως Σώματος Ασφαλείας σε πλήρη αναντιστοιχία με εκείνο που καλείται να αντιμετωπίσει, στο πλαίσιο της εκτέλεσης των καθηκόντων του". Κάνει νύξη για την συνθετότατα της εγκληματικότητας και την ανεπάρκεια της Αστυνομίας. Κατηγορεί την αστυνομία για αναποτελεσματικότητα την ιδία ώρα που μιλά για συνθετότατα του εγκλήματος. Αλλά όταν κάνει λόγο για συνθετότατα της φύσης του εγκλήματος μήπως εννοεί την χρησιμοποίηση ιστοσελίδων και την στοχοποιήση γραφείων μέσω διαδικτύου, τα χιλιάδες sms. Ίσως θα υπάρχουν και κολλήματα αρχών και αξίων αλλά και φιλοσοφίας του δίκαιου; Ίσως ας πούμε ότι ο εγκληματίας που πουλά ναρκωτικά θα θεωρεί πως είναι μια φιλική προσφορά προς τον πλησίον ή ο ληστής ότι η ενέργεια του δεν είναι παράνομη γιατί αποτελεί "απαλλοτρίωση". Ή εν τέλει να σπάζει και να καταστρέφει με "αίτημα την απελευθέρωση ενός συντρόφου".
Η επίκαιρη ερώτηση αναφέρει, επίσης, "Είναι προφανές ότι η κοινωνία χρειάζεται μια αστυνομία αποτελεσματική και δημοκρατική στην άσκηση των καθηκόντων της, στο πλευρό του πολίτη και όχι απέναντί του. Αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει. Συνεπώς, πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα η διαμόρφωση προϋποθέσεων αποτελεσματικής και ταυτόχρονα δημοκρατικής συμπεριφοράς της Αστυνομίας, με σεβασμό στην προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη, στοιχεία που πρέπει να βαίνουν και να εξελίσσονται παράλληλα". Δηλαδή ο κ. Κουβελης θεωρεί ότι η Αστυνομία πρέπει να σέβεται τον ληστή τον βιαστή τον δολοφόνο. Πρέπει να έχει δημοκρατική συμπεριφορά προς τους πολίτες. Μα όταν ένας πολίτης παρανομεί πρέπει να συλλαμβάνεται και να ακολουθείται η διαδικασία που ορίζει ο νόμος (άρθρο 6 του συντάγματος). Εκτός εάν εννοεί τους πολίτες που μετά από κάποια επιτυχημένη πορεία και έχοντας συγκρουστεί με την αστυνομία φορούν την κουκούλα και ρημάζουν.
Η ερώτηση τελειώνει με δύο προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ:
1)Θα εφαρμόσει η κυβέρνηση μια νέα αντεγκλητική πολιτική με επίκεντρο τον πολίτη και με στόχο την πρόληψη και καταστολή του φαινομένου της εγκληματικότητας στο πλαίσιο της συνταγματικής τάξης; Αν ναι, ποια τα χαρακτηριστικά της;
2)Θα θέσει τη λειτουργία της ΕΛ.ΑΣ υπό διακομματικό έλεγχο, μια πρόταση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που αδικαιολόγητα η κυβέρνηση καταψήφισε, μολονότι αποτελεί πάγιο αίτημα και των ίδιων των αστυνομικών (ΠΟΑΣΥ);
Η πρώτη πρόταση πράγματι θα μπορούσε να γίνει από τον οποιοδήποτε και συμφωνώ απόλυτα. Πράγμα που σημαίνει ότι η αστυνομία θα δρα βάση των αρμοδιοτήτων χωρίς επεμβάσεις από την πολιτική ηγεσία. Με αλλά λόγια ο κ.Κουβελης δέχεται και την απαγόρευση των διαδηλώσεων όταν υπάρχει κίνδυνος για την κοινωνικοοικονομική ζωή της χώρας. (Άρθρο 11)
Η δεύτερη πρόταση είναι λίαν αντισυνταγματική λίαν πολιτικάντικη και φανερώνει την προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να ελέγξει την αστυνομία για να δικαιολογήσει την υπονομευτική δράση της νεολαίας του.
Ιωαννης Κανελλοπουλος
kostasxan
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009
Αριστερός ανορθολογισμός ή αριστερή υποκρισία...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου