Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Επικοινωνιακά παιχνίδια με τους Φοροφυγάδες

Δυστυχώς αυτό που διαπιστώνεται είναι ότι η κυβέρνηση δεν συζητά για την κρίση! Δεν εξετάζει τα δεδομένα της οικονομίας σε βάθος.  Εντρυφά στα επικοινωνιακά παίγνια και δίνει μια παράσταση για λογαριασμό, υποτίθεται, της κοινωνίας ερήμην της κοινωνίας.

Το πραγματικό σκάνδαλο είναι ότι η κυβέρνηση αντί να δώσει την υπέρτατη μάχη για την επιβίωση αυτού του τόπου, ασχολείται αυτιστικά με τις ανάγκες της και όχι με τις ανάγκες της κοινωνίας.
Μια ηθικώς κωφάλαλη κυβέρνηση κοιτάζει αλλού όταν δεν μπορεί, αντιδρά επικοινωνιακά όπου την παίρνει και πασχίζει όχι να διασώσει την χώρα , αλλά να διασωθεί η ίδια.

Επιχειρεί όχι να ικανοποιήσει , αλλά να χειραγωγήσει την κοινωνία. Προσπαθεί να υποκαταστήσει την πολιτική με την ψευδεπίγραφη επικοινωνία.
Από την λογική της εξουσίας έχουμε περάσει στην…. διαστροφή της εξουσίας.

Γιατί περί διαστροφής πρόκειται όταν  η αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής , της κατά γενικής ομολογίας μεγαλύτερης γάγγραινας της ελληνικής οικονομίας, καθίσταται ψευδεπίγραφο επικοινωνιακό χαρτί στα χέρια της  κυβέρνησης.

Το υπουργείο Οικονομικών επέλεξε χθες να δημοσιοποιήσει λίστες ιατρών που υπέπεσαν σε φορολογικές παραβάσεις ή είναι «ύποπτοι» φοροδιαφυγής. Το διαφήμισε αρκούντως μέσω του υπάκουου Τύπου.

Όμως…( γιατί τελικά όπως αποδεικνύεται με την πάροδο του χρόνου , κάθε ενέργεια αυτής της κυβέρνησης κρύβει πίσω της και ένα μεγάλο ΟΜΩΣ ), οι λίστες αυτές είχαν την εξής ….ιδιομορφία: για τις τρανταχτές περιπτώσεις φοροδιαφυγής, κατά τις οποίες γιατροί του Κολωνακίου δήλωναν κέρδη ετησίως της τάξης των 300 ευρώ, το υπουργείο ΔΕΝ δημοσιοποίησε ονοματεπώνυμα αλλά μόνο… αρχικά (!!!).

Αντιθέτως, ακόμη και για μικροπαραβάσεις των 200 ευρώ η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα ονόματα και διευθύνσεις(!!!!!!). Επικοινωνιακές  μικρότητες προς ιθαγενείς!

Η λειτουργία αυτού του επικοινωνιακού συστήματος που εφαρμόζει η κυβέρνηση μετατρέπει την υπόθεση της φοροδιαφυγής  σε τηλεοπτικό σόου. Κυβέρνηση και μίντια υπόκεινται στα καθ` ημάς στην ίδια λογική της ευκολίας, της δημαγωγίας και του λαϊκισμού. Χαρακτηρίζονται από το ίδιο έλλειμμα ποιότητας και ευθύνης.

Η κρίση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί κάτω υπό αυτές της συνθήκες του λαϊκισμού,  και της δημαγωγίας. Η κρίση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με όρους  ψευδεπίγραφης επικοινωνίας .Αυτή είναι συνταγή χρεοκοπίας!

Πηγή: politis-gr



Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: