Αποστομωτική απάντηση στον Δημήτρη Παπαδημούλη του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος σε μια από τις γνωστές του εξάρσεις εξυπνακισμού παρομοίασε το πολυνομοσχέδιο με τα βιβλία που πουλούσε ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε πριν από λίγο ο Υπουργός Υγείας από του βήματος της Βουλής. "Να σας υπενθυμίσω ότι εμείς οι τίμιοι επαγγελματίες βγάλαμε το ψωμί μας με τη δουλειά μας. Δεν είχαμε τραπεζικούς λογαριασμούς 1,5 εκατομμύριο ευρώ στην τράπεζα. Γιατί αν και εγώ είχα 1,5 εκατομμύριο σαν και εσάς στην τράπεζα δεν θα χρειαζόταν να πουλάω βιβλία. Να τα χαίρεστε τα εκατομμύριά σας στην τράπεζα. Είστε εκπρόσωπος των κεφαλαιούχων της χώρας" είπε ο Άδωνις. Ο κ. Παπαδημούλης προσπάθησε να αντιδράσει  λέγοντας ότι οι προσωπικές επιθέσεις Γεωργιάδη αλλά και η πεποίθησή του ότι σιχαίνεται τους αριστερούς είναι για τους Συριζαίους τίτλος τιμής. Καπου εκεί όμως ήρθε νέο ράπισμα από τον Άδωνη: "Ο κ. Παπαδημούλης είχε την εξαιρετική έμπνευση να υπενθυμίσει ότι πούλαγα βιβλία στην τηλεοροαση. Εγώ στην τράπεζα έχω 30.000 ευρώ. Θα ηθελα να έχω το δικό σας ένα εκατομμυριο.Επειδη ειστε ο εκπρόσωπος του μεγαλου κεφαλαιου στην αίθουσα και εγώ εργάζομαι από 15 χρονών δεν ειχα αυτή τη δυνατότητα. να προσέχετε όταν μιλάτε για εμένα" είπε ο Άδωνις μέσα σε χειροκροτήματα από τα γαλάζια έδρανα.