«Οι καθηγητές της 5 ΕΛΜΕ καλούν τους μαθητές να φτύνουν τον πρόεδρο της ελληνικής δημοκρατίας, τον οποίο θεωρούν δήθεν αγωνιστή, χαρακτηρίζουν το κράτος στους νόμους του οποίου έχουν ορκιστεί πίστη, ως κράτος δολοφόνων και καλούν τους νέους σε εξέγερση εναντίον αυτής της τυραννίας και του κράτους δολοφόνων. Και όλα αυτά μία μέρα πριν την επέτειο του θανάτου του Γρηγορόπουλου και ενώ όλα τα κόμματα της βουλής έχουμε κάνει έκκληση για ηρεμία και ψυχραιμία».
«Θέτουμε αυτό το θέμα και ζητάμε από όλα τα κόμματα της βουλής να καταδικάσουν το εν λόγω ψήφισμα, το οποίο αποτελεί μία "ντροπή" στην σελίδα της ελληνικής εκπαιδευτικής κοινότητας.
Καλούμε τον κ. υπουργό Παιδείας να αναλάβει όλα τα πειθαρχικά μέτρα άμεσα και κυρίως καλούμε τα κόμματα της βουλής και ιδίως τον ΣΥΡΙΖΑ να καταδικάσει απερίφραστα αυτό το πραγματικό αίσχος», κατέληξε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Μοιραστείτε
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου