Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

ΨΥΧΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ... «ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΠΑΣΟΚ, ΨΗΦΙΣΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ...»...!!!



Ένας Αναγνώστης:
Το πρωι ευρισκομενος με παρεα σε καφενειο στο Ν.Ηρακλειο,ακουω εναν 60 χρονο αποστρατο συνταξιουχο αστυνομικο να λεει:
"Εγω ειμαι γέννημα θρέμμα του ΠΑΣΟΚ!Υπηρετησα το ΠΑΣΟΚ(?????!!!!!),αλλα με πειραξαν αυτα που ειπε ο Παγκαλος(στην πραγματικοτητα οι περικοπες που υπεστη) και ψηφισα ΧΑ στις εκλογες του 2012(και στις δυο)!Ακολουθως απογοητευτηκα απο την ΧΑ και στις εκλογες του Ιαν 2015 ψηφισα τον ΣΥΡΙΖΑ!!!
Οταν του εξηγησα,οτι αυτα τα 3 κομματα ιδεολογικα δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους,μου ειπε το ηρωικο"Η Ελλαδα χρειαζεται εναν Παπαδοπουλο"!Εγω συνεχισε,εζησα την χουντα και περναγαμε καλα....!!!
Τωρα καταλαβα,γιατι το ΠΑΣΟΚ εφτασε στο 4,77% με τετοιους ψηφοφορους....μεσα σε 4 χρονια...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ!
Οι περισσοτεροι σημερα ελληνες ειναι διαταραγμενοι ψυχοπολιτικα!!
Αυτο το εκμεταλευεται το συστημα στο επακρο...και μας καθοδηγει..

Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: