Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Βαλαβάνη: "Ούτε τη δήλωσή μου δεν έφτιαχνα μόνη μου, τώρα μαθαίνω"

«Ούτε την φορολογική μου δήλωση δεν έφτιαχνα μόνη μου και τα μαθαίνω τώρα», παραδέχθηκε η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών αρμόδια για θέματα φορολογίας Νάντια Βαλαβάνη στην επιτροπή Οικονομικών υποθέσεων της Βουλής, αφήνοντας άφωνους τους βουλευτές, όπως μεταδίδει το protothema.gr.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, μιλώντας στη συνεδρίαση για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία περιέχει την εξπρές ρύθμιση οφειλών με γενναία περικοπή προσαυξήσεων και προστίμων, σε μια στιγμή ακραίας ειλικρίνειας, η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών παραδέχθηκε ότι το αντικείμενο των σπουδών της δεν έχει σχέση με ζητήματα φορολογίας και πως η ίδια τώρα μαθαίνει τον Κώδικα Φορολογίας!

«Μαθαίνω το φορολογικό δίκαιο με τον δύσκολο τρόπο. Οι σπουδές μου είναι άλλες. Είναι στα μακροοικονομικά» είπε η κα. Βαλαβάνη για να προσθέσει «εγώ για να καταλάβετε ούτε την φορολογική μου δήλωση δεν έφτιαχνα μόνη μου και τα μαθαίνω τώρα με τον πιο δύσκολο τρόπο».

Πέραν αυτών, η υπουργός ενημέρωσε τους βουλευτές πως έχει ειδοποιήσει όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές πριν προχωρήσουν σε κατάσχεση τραπεζικών λογαριασμών.

Τέλος, απευθύνθηκε πάλι προς τους μεγαλοοφειλέτες να σπεύσουν να ρυθμίσουν τα χρέη τους καθώς σε διαφορετική περίπτωση «όσοι δεν μπουν στην ρύθμιση θα έχουν να αντιμετωπίσουν το ΣΔΟΕ και τους άλλους ελεγκτικούς μηχανισμούς».



Πηγή:www.capital.gr


Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: