Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Δείτε πως πετούν εκτός Περιφερειακού Συμβουλίου τον Θ.Τζήμερο οι τραμπούκοι του ΚΚΕ



Τζήμερος: Δεν γρονθοκόπησα κανέναν, μου επιτέθηκαν

Την δική του εκδοχή για το περιστατικό στο περιφερειακό συμβούλιο Αττικής έδωσε ο Θάνος Τζήμερος.

«Εγιναν τα ακριβώς αντίθετα να δείτε το βίντεο» υποστήριξε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Σύμφωνα με την περιγραφή του τα πράγματα έγιναν ως εξής:

«Προσερχόμενος στο περιφερειακό συμβούλιο διαπίστωσα ότι στον προθάλαμο υπήρχαν αφίσες του ΠΑΜΕ. Ο δημόσιος χώρος είναι πεδίο όλων μας και όχι κομματικών, είναι πάγια θέση μου και έκανα αυτό που κάνω πάντα, ξεκόλλησα τις αφίσες, τις πέταξα και κάθισα στη θέση μου. Μετά από ένα 20λεπτο κάποιος τραμπούκος του ΠΑΜΕ διαπίστωσε ότι είχαν βγει οι αφίσες και ήρθε στη θέση μου και άρχισε να με υβρίζει πετώντας μου τις τσαλακωμένες αφίσες. Τον συγκεκριμένο τον αγνόησα. Σε λίγο ήρθε μια ομάδα στελεχών του ΚΚΕ μεταξύ των οποίων και η Μπαλού. Σηκώθηκα και τους απώθησα. Κανέναν δεν χαστούκισα, κανέναν δεν γρονθοκόπησα. Τον πρώτο που ήρθε και με προπηλάκιζε και με χτυπούσε, τον έσπρωξα πολύ δυνατά, όντως. Τώρα αν ήταν μέσα και η Μπαλού, δεν το ξέρω» είπε ο Θ. Τζήμερος.

Μάλιστα, αργά το βράδυ ο Θάνος Τζήμερος στον επίσημο λογαριασμό του στα social media «ανέβασε» βίντεο από το συμβάν.
iefimerida.gr

ΘΑΝΟΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ: ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ

Και τραμπούκοι και συκοφάντες οι σταλινοφασίστες. ΕΓΩ ήμουν που δέχθηκα επίθεση από ομάδα του ΚΚΕ οι οποίοι σηκώθηκαν από τα έδρανά τους και ήρθαν ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ μου για να με χτυπήσουν, βρίζοντάς με σκαιότατα και όχι το αντίστροφο.
Το περιστατικό: πηγαίνοντας σήμερα στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου διαπίστωσα ότι οι τοίχοι του προθάλαμου της αίθουσας συνεδριάσεων ήταν γεμάτοι από αφίσες του ΠΑΜΕ. Όπως συνηθίζω να κάνω τις ξεκόλλησα και τις πέταξα στα σκουπίδια.
Παρένθεση: θα έκανα το ίδιο ακόμα κι αν οι αφίσες ήταν της "Δημιουργίας". Ο δημόσιος χώρος είναι το κοινό μας σπίτι και οφείλει να είναι καθαρός και ευπρεπής. Αν το ΚΚΕ έχει δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του για "αντίσταση και πάλη" κολλώντας τις αφίσες του, έχω και εγώ το δικαίωμα να εκφράζω τις απόψεις μου για καθαρούς τοίχους, ξεκολλώντας τες. Το 3% των πολιτών της Αττικής που με εξέλεξαν στην Περιφέρεια Αττικής ζητούν ο δημόσιος χώρος να μην είναι πεδίο κομματικής ασυδοσίας και αισθητικής χυδαιότητας. Αυτούς τους πολίτες εκφράζω, και το αποδεικνύω εμπράκτως. Μπορεί το ΚΚΕ να προπαγανδίσει την απεργία του με όποιον τρόπο θέλει: έχει εφημερίδες, έχει σταθμούς, έχει στρατό στα social media, έχει μόνιμη πρόσβαση σε όλα τα ΜΜΕ, έχει πλουσιοπάροχη κρατική επιχορήγηση. Όχι όμως σε δημόσιο κτήριο του οποίου η συντήρηση πληρώνεται από το υστέρημα του φορολογούμενου και ανήκει σε όλους μας. Οι τοίχοι στην Ελλάδα που ονειρευόμαστε θα είναι τοίχοι. Τέλος. Η διακίνηση των ιδεών δεν θα γίνεται βανδαλίζοντας. Τέλος. Όποιος το κάνει αυτό θα υφίσταται τις συνέπεις του νόμου. Τέλος. Κλείνει η παρένθεση.
Επειδή λοιπόν η συνεδρίαση είχε ήδη αρχίσει, δεν υπήρχε κανένας του ΚΚΕ έξω από την αίθουσα να το δει και να μου επιτεθεί αμέσως, όπως έγινε την προηγούμενη φορά που πήγε να με πνίξει ο τραμπούκος του ΚΚΕ Μανουσογιαννάκης. (Τότε που τα περισσότερα ΜΜΕ το έκαναν γαργάρα...) Μπήκα μέσα, κάθησα στη θέση μου και παρακολουθούσα τη συνεδρίαση. Μετά από κανένα 20λεπτο, μάλλον θα βγήκε κάποιος από δαύτους να καπνίσει και είδε ότι οι αφίσες έλειπαν. Εμφανίστηκε λοιπόν ξαφνικά μπροστά στη θέση μου ένας τραμπούκος του ΚΚΕ και άρχισε να με βρίζει, να κινείται απειλητικά εναντίον μου και να μου πετάει τις τσαλακωμένες αφίσες στο πρόσωπο. Εγώ δεν αντέδρασα. Δεν τον κοίταξα καν.
Ο περιώνυμος πρόεδρος Σχινάς, αυτός ο εξευτελισμένος συριαζαίος που μόνος του ψηφίζει, μόνος του γράφει τα πρακτικά και μόνος του τα επικυρώνει, έκανε πως δεν έβλεπε, μολονότι ήδη με έβριζαν δυνατά εις επήκοον όλου του Περιφερειακού Συμβουλίου, μαζί με τον πρώτο τραμπούκο και άλλοι που ήρθαν να συμμετάσχουν στον τραμπουκισμό, η εν λόγω του ΚΚΕ και κάποιοι συριζαίοι του ιδίου φυράματος. Θεώρησαν ότι θα ήταν εύκολο να με ξαναχτυπήσουν όπως την προηγούμενη φορά που έμεινα ακίνητος. Οι προπηλακισμοί "χόντρυναν" μέχρι που όρμησαν στη θέση μου. Αντέδρασα, σηκώθηκα επάνω και έσπρωξα με δύναμη τον τραμπούκο του ΚΚΕ που είχε έρθει αρχικά και φαινόταν ότι έπαιζε τον ρόλο της "δύναμης κρούσης", που έπεσε πάνω στους υπόλοιπους. Αιφνιδιάστηκαν, είδαν ότι δεν ήμουν του χεριού τους και δεν τόλμησαν να με ξαναπειλήσουν. Ξανακάθησα στη θέση μου.
Η εν λόγω, αυτή που δήθεν χτύπησα, έφερε δυο τρεις τσαλακωμένες αφίσες του ΠΑΜΕ μέσα στην αίθουσα και τις κόλλησε επιδεικτικά στον τοίχο μπροστά μου. Σηκώθηκα τις ξαναξεκόλλησα και τις έσκισα ενώπιον όλων. Ο Σχινάς άρχισε να φωνάζει "να αποβληθεί ο Τζήμερος, να ψηφίσουμε να αποβληθεί" οι συριζαίοι - κουκουέδες - ανταρσύα - ΛΑΕ ψήφισαν ναι, και ήρθε να μου το ανακοινώσει. Του είπα ότι η απόφαση του είναι παράνομη, δεν έχει κανένα αιτιολογικό και δεν πάω πουθενά. Τότε όρμησαν επάνω μου πάνω από 10 τραμπούκοι του "κουμουνιστικού τόξου", με άρπαξαν, μου έσκισαν το πουκάμισο με έβγαλαν έξω από την αίθουσα, στα χέρια, χτυπώντας με και σέρνοντάς με.
Είναι πολύ επικίνδυνο πράγμα να υποστηρίζεις τη νομιμότητα σε μια χώρα θεσμοποιημένης ανομίας. Το ΚΚΕ σε ολόκληρη την μεταπολίτευση ήταν το κόμμα του νομιμοποιημένου τραμπουκισμού. Ο Μανουσογιαννάκης για παράδειγμα σε κάθε συνεδρίαση του ΠΣ μού έλεγε "κανόνισε να ξαναπειράξεις αφίσες μας για να τις ξαναφάς". Αποφάσισα, όσο κι αν μου κοστίζει, να αντιδράσω στον φασισμό, όχι γράφοντας μόνο, αλλά πράττοντας, παρά τον κίνδυνο που διατρέχω. Τους νοσταλγούς του Στάλιν τους εκθέτεις αναγκάζοντάς τους να δείξουν πώς αντιλαμβάνονται τον πολιτικό διάλογο και πώς χειρίζονται τις αντιδράσεις στον φασισμό τους. Και να δώσουν ένα προανάκρουσμα του σταλινικού καθεστώτος που θέλουν να επιβάλουν.
Τους ενημερώνω πως δεν πτοούμαι. Θα συνεχίσω να κατεβάζω αφίσες που ρυπαίνουν τον δημόσιο χώρο, οποιασδήποτε προέλευσης, ακόμα και εμπορικής, οι συνεργάτες μου θα συνεχίσουν να καθαρίζουν τοίχους και μνημεία της πόλης τους από τις βρωμιές των βανδάλων, θα συνεχίζω να υποστηρίζω ότι οι θιασώτες της δικτατορίας του προλεταριάτου (και κάθε δικτατορίας), οι οποίοι ανερυθρίαστα δηλώνουν ότι επιδιώκουν την κατάλυση της δημοκρατίας δεν ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, και η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΞΑΝΑ! θα συνεχίσει να παλεύει με όση δύναμη έχει για να ζήσουμε όλοι μας σε ένα κράτος στο οποίο οι δημόσιοι χώροι δεν θα μας κάνουν να ντρεπόμαστε για την κατάντια του πολιτισμού μας, όπως ΟΛΑ τα χρόνια της μεταπολίτευσης.
Προειδοποιώ, τέλος, τη Δούρου να μην τολμήσει να σβήσει το βίντεο (όπως έχει κάνει άλλες φορές - ξέρει αυτή) για να αποδειχθεί περιτράνως ποιος επιτέθηκε σε ποιον. Οι συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου βιντεοσκοπούνται επισήμως από την εταιρεία Hellasnews.tv, τηλ. 2106930092 και περιμένω την ανάρτηση του βίντεο για να διαψευσθεί κάθε συκοφάντης.
Δηλώνω επίσης ότι παρ' ό,τι οι ενέργειες τουλάχιστον 15 ατόμων του Περιφερειακού ήταν ποινικώς κολάσιμες, δεν θα καταφύγω στη Δικαιοσύνη διότι δεν της έχω καμμία εμπιστοσύνη. Τη θεωρώ εξ ίσου σάπια με το πολιτικό σύστημα, και μόνο κατά σύμπτωσιν μπορεί να βρεις δικαστικούς λειτουργούς που τιμούν τον όρκο τους.
Αυτή η χώρα θέλει γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο από την αρχή.
facebook



Μοιραστείτε

Share/Bookmark

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: