Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Νεοταξική τρομοκρατία και πολυπολιτισμός

Του ΚΩΝ/ΝΟΥ Π. ΡΩΜΑΝΟΥ - Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Πηγή : TO ΠΑΡΟΝ

Εάν το άρθρο μου "Ελληνικό έθνος ή πολυπολιτισμός;" ("Το Παρόν" 1/6/08) δημιούργησε στον Γιώργο Καραμπελιά τυχόν εντύπωση ότι δεν εκτιμώ τους αγώνες και τη μεγάλη συμβολή του στον σύγχρονο ελληνικό διαφωτισμό, λυπούμαι ιδιαίτερα.
Γι' αυτό, τιμώντας τον εκλιπόντα πατέρα μου, ο οποίος πίστευε ότι το χειρότερο είδος ανθρώπου ήταν ο "αγνώμων", σπεύδω να δηλώσω με κάθε ειλικρίνεια ότι έχω πολλά διδαχθεί από τον Γιώργο Καραμπελιά.

Όμως το στοίχημα είναι να αποδείξουμε ότι στην Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε διάλογο ακόμα και ιδίως όταν διαφωνούμε, διάλογο καλής πίστης, όπως είπε και ο Γιώργος Καραμπελιάς. Να μη χάνουμε τον στόχο δηλαδή, τώρα μάλιστα που ο εχθρός δεν είναι μόνο προ των πυλών, αλλά και μέσα στα τείχη. Να χαίρουμε όταν επιτυγχάνουμε συμφωνία με τους συναγωνιστές μας και να λυπούμεθα όταν δεν γίνεται δυνατόν να γεφυρωθούν οι απόψεις.

Με την έγνοια αυτή να επανέλθω στα ζητήματα της λαθρομετανάστευσης-πολυπολιτισμού, με κίνδυνο να ενισχύσω στον Γιώργο Καραμπελιά την εντύπωση ότι κυριαρχούμαι από "έμμονη ιδέα" και "τυφλή ξενοφοβία". Η αλήθεια είναι ότι κυριαρχούμαι από μια έμμονη οργή όχι εναντίον των λαθρομεταναστών, αλλά των (Ελλαδιτών) πραξικοπηματιών, οι οποίοι χωρίς ίχνος πρόβλεψης για μια εθνική μεταναστευτική πολιτική, χωρίς ίχνος δημοκρατικής ευαισθησίας (εφόσον απαγορεύουν κάθε δημόσιο διάλογο για τα θέματα αυτά και ασκούν τρομοκρατία ιδεολογική, η οποία σταδιακά μετεξελίσσεται σε ωμή βία - και δεν υπερβάλλω καθόλου) επέβαλαν με δόλο στον ελληνικό λαό τον μεγαλύτερο εποικισμό αλλοεθνών των νεώτερων χρόνων. Και μάλιστα με τη δεδηλωμένη πρόθεση να μεταλλάξουν το ελληνικό έθνος σε πολυεθνικό κρατικό μόρφωμα, εκμηδενίζοντας έτσι την εθνική κυριαρχία του ελληνικού γένους επί του ελλαδικού χώρου. Γι' αυτό και ο υπουργός Δικαιοσύνη είπε προσφάτως μέσα στη Βουλή ότι δεν πρέπει να υπερασπιζόμεθα την έννοια της εθνικής κυριαρχίας, διότι αντίκειται στα ανθρώπινα δικαιώματα και στην έννοια του δικαιώματος καθ' εαυτού! (Παγκόσμια πρωτοτυπία αυτή να αμφισβητεί εν ενεργεία υπουργός μιας κυβερνήσεως την ίδια τη θεμελιακή προϋπόθεση υπάρξεως κάθε κυβερνήσεως - χωρίς να παραιτείται!)

Το ότι οι κυβερνώντας γνωρίζουν άριστα τις συνέπειες της λαθρομετανάστευσης σε συνδυασμό με την ακραία ελληνική υπογεννητικότητα φαίνεται καθαρά από τα καταπελτικά πορίσματα και προτάσεις της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων, τα οποία ήδη τον Φεβρουάριο του 1993 είδαν το φως της δημοσιότητας. Εδώ τονίζεται ότι μόνο οι ομογενείς πρόσφυγες αφομοιώνονται με ευεργετικό αποτέλεσμα στην ελληνική κοινωνία, ενώ οι λαθρομετανάστες δημιουργούν "σοβαρά κοινωνικοοικονομικά προβλήματα". Εν όψει της ελληνικής υπογεννητικότητας υπάρχει κίνδυνος να καλύψουν τα πληθυσμιακά κενά, εκτός των άλλων στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, με εξαιρετικά δυσμενή απώτερα επακόλουθα. Η δε μείωση των γεννήσεων "απειλεί πλέον σοβαρά", κατά τη διακομματική επιτροπή, "την ανανέωση και διαιώνιση της ελληνικής μας φυλής". Η επιτροπή καταλήγει ότι "πρέπει να γίνεται αυστηρός έλεγχος για τη νομιμότητα της εισόδου στη χώρα μας και για τη νόμιμη παραμονή και απασχόληση. Βεβαίως δεν ήταν ούτε κατά διάνοια στο πνεύμα της εισήγησης της εν λόγω επιτροπής αυτό που εν πλήρη γνώσει των συνεπειών γίνεται σήμερα, δηλαδή η εκ των υστέρων επιβράβευση των παρανόμων μέσω νομιμοποιήσεως… Ούτε βέβαια μπορούσε το 1993 να προβλέψει η επιτροπή, η οποία γνώμονα είχε τη διαιώνιση του γένους των Ελλήνων ότι λίγα χρόνια αργότερα οι κυβερνώντες θα εστρέφονται κατά του έθνους που εντέλλονται να υπερασπίσουν, παραδίδοντάς το συνειδητά στην εξαφάνιση διά της υπογεννητικότητας (ο δείκτης είναι 0,9) και του μαφιόζικου πολυπολιτισμού.

Οι δηλώσεις σημαντικών πολιτικών προσώπων εντός και εκτός Βουλής κατά του έθνους και υπέρ ενός πολυπολιτισμικού κράτους είναι πολλές και συγκλίνουσες με τις πολιτικές πρακτικές που ακολουθούνται. Η αθόρυβη μετάλλαξη της εκπαίδευσης από εθνική σε πολυπολιτισμική είναι σημαντικός πυλώνας ενός πολυεπίπεδου σχεδίου. Στόχος είναι, όπως μας λέει ο θεωρητικός της εκπαίδευσης καθηγητής Γεώργιος Λεοντσίνης (συνεργάτης της καθηγήτριας Ρεπούση), η "πολιτική αναγνώριση του πολιτικού πολυπολιτισμικού κράτους" (Λεοντσίνη "Πολυπολιτισμικότητα και Σχολική Ιστορία", Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα 2007, σελ. 75.) Η κριτική του εθνομηδενισμού στα σχολικά βιβλία, με επίκεντρο το βιβλίο Ιστορίας ΣΤ΄ Δημοτικού, που έγινε το 2006-'07, απέφυγε επιμελώς να αναδείξει το πρόβλημα του πολυπολιτισμού, που είναι το δεύτερο σκέλος της στοχοθεσίας των συγγραφέων και υποστηρικτών αυτών των βιβλίων. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, ο πατριωτικός χώρος δεν ανέλυσε και κατέδειξε τους τρόπους με τους οποίους η νεοταξική στρατηγική καταλύει το έθνος (και στην παιδεία την εθνική συνείδηση) για να εγκαθιδρύσει στο κενό που δημιουργείται νέο καθεστώς πολιτικού πολυπολιτισμού. Είναι σαν να διαμαρτύρεσαι εναντίον αυτών που επιδιώκουν την κατεδάφιση ενός ωραίου παραδοσιακού κτιρίου, αποφεύγοντας όμως να αναφέρεις ότι στη θέση του θέλουν να ανεγείρουν μοντέρνο πολυώροφο υπερκατάστημα.

Δυστυχώς, ακόμα και πολιτικοί διανοητές του μεγέθους Γιώργου Καραμπελιά ως τώρα αρνήθηκαν (ευελπιστούμε ότι αυτό θα αλλάξει) να συνδέσουν εθνομηδενισμό - λαθρομετανάστευση - πολυπολιτισμό. Ο λόγος πρέπει κατά πάσα πιθανότητα να αναζητηθεί στη σχεδόν απόλυτη κυριαρχία της ιδεολογικής τρομοκρατίας του καθεστωτικού "αντιρατσισμού".

Ακόμα και το πολιτικό κόμμα του ΛΑΟΣ υπέκυψε σ' αυτήν, θεωρώντας ότι πρέπει να δώσει διαπιστευτήρια, καλώντας τους βουλευτές του να υπογράψουν δήλωση κατά του "ρατσισμού" και ιδρύοντας αντιρατσιστική επιτροπή! Ακόμα και το μικρό νεοϊδρυθέν κόμμα ΕΑΡ των "αρχαιολατρών" θεώρησε αναγκαίο να συμπράξει σε "αντιρατσιστικό" φεστιβάλ του ΣΥΡΙΖΑ! Ειδικά αυτοί που κηρύσσουν την απόλυτη ανωτερότητα του ελληνικού ανθρωπιστικού ιδεώδους να προωθούν εμπράκτως την ξετσίπωτη ύβρη του "ρατσισμού" κατά του ελληνικού λαού!

Ο ελληνικός λαός έχει ανεχθεί τη μεγαλύτερη λαθρομετανάστευση της Ευρώπης. Αν μπορεί κανείς να του προσάψει κατηγορία, αυτή δεν είναι ο "ρατσισμός", αλλά η φαινομενική έλλειψη ευθύνης ως πολίτη και εθνικού υποκειμένου. Αυτό μας φέρνει και στο ζήτημα της "τυφλής ξενοφοβίας", που αβασάνιστα μου προσάπτει ο Γιώργος Καραμπελιάς ("Το Παρόν" 8/6/08). Σχολιάζοντας την κατηγορία αυτή να επισημάνω ότι αυτό που ο νεοταξικός σχεδιασμός επιδιώκει με την ανενδοίαστη χρήση του όρου "ξενοφοβία" είναι η εγκαθίδρυση στις συνειδήσεις μιας πολύ χρήσιμης οικειοφοβίας, ήτοι ενός "αντίστροφου ρατσισμού", μιας απέχθειας προς τους ομογενείς και ομοεθνείς μας, η οποία σκοπό έχει να παραλύσει τα ανακλαστικά αυτοσυντήρησης της ελληνικής συλλογικότητας. Αυτό είναι προϋπόθεση για την αυτοκατάργηση της συλλογικότητας και την αντικατάστασή της από τον λαθρομεταναστευτικό πολυεθνοτισμό.

Από τους διανοητές μας θα περίμενε κανείς μεγαλύτερη διείσδυση στην πολιτική λειτουργία των εννοιών και όχι την αβασάνιστη χρήση τους ως εργαλείων καταστολής.

Λίγα τώρα περί αριθμών. Είναι κατ' αρχάς κέρδος ότι ο Γιώργος Καραμπελιάς έθεσε μετά τις προτροπές μας το ζήτημα της ποσότητας αυτών που μας προτρέπει να εντάξουμε στην εθνική μας κοινότητα. Αυτό είναι ένα βήμα προς την κατεύθυνση συγκρότησης μιας θεωρίας εθνικής μεταναστευτικής πολιτικής (immigration policy) όπως αυτή υπάρχει σε όλα τα πολιτισμένα έθνη εκτός της Ελλάδας. Μας λέει λοιπόν σχετικά ο Γιώργος Καραμπελιάς ότι οι μετανάστες στην Ελλάδα, ακόμα και με τις πιο ανησυχητικές μετρήσεις, δεν ξεπερνούν το ενάμισι εκατομμύριο… Όμως η "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" (29/10/07) δημοσίευσε εκτίμηση της ΕΥΠ (η οποία απ' όσο γνωρίζω δεν διεψεύσθη) ότι οι μετανάστες είναι 2,5 εκατομμύρια! Περαιτέρω αφήνει η αριθμητική του Γιώργου Καραμπελιά να εννοηθεί ότι εξ αυτών οι παλιννοστούντες ομογενείς είναι 500.000. Όμως, σύμφωνα με την έκθεση του ΙΜΕΠΟ, που συμπίπτει με αυτήν του ΕΛΙΑΜΕΠ, ο πραγματικός αριθμός των παλιννοστούντων ομογενών είναι 200.000 από την Αλβανία και 150.000 από τη Σοβιετική Ένωση. Πηγές εδώ είναι το υπουργείο Εσωτερικών και η Γενική Γραμματεία Επαναπατριζόμενων Ομογενών ("Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" 13/4/08).

Περαιτέρω μου προσάπτει ο Γιώργος Καραμπελιάς ότι εγώ βεβαίωσα ότι ο πραγματικός αριθμός των μεταναστών είναι 4 εκατομμύρια, πράγμα το οποίον μόνο η "Χρυσή Αυγή" θα μπορούσε να ισχυρίζεται! Η αλήθεια εν τούτοις είναι ότι εγώ στην ερώτηση "πόσοι είναι αυτοί;" απάντησα με το υποθετικά τιθέμενο παράδειγμα. "Προφανώς άλλο είναι να απορροφήσεις μισό εκατομμύριο και άλλο να απορροφήσεις τέσσερα εκατομμύρια", δηλαδή απέφυγα -με σεβασμό προς την επιστημονική δεοντολογία- να θέσω ως βέβαιο έναν οποιοδήποτε αριθμό εν όψει των αντιφατικών εκτιμήσεων, ηθελημένων αποκρύψεων και της γενικότερης σύγχυσης που επικρατεί στο εν λόγω θέμα. Αυτό εν τούτοις που μπορώ να πω είναι ότι ενώ δεν γνωρίζω τις σχετικές εκτιμήσεις της "Χρυσής Αυγής" (να μου τις γνωστοποιήσει παρακαλώ ο Γιώργος Καραμπελιάς, αν τις γνωρίζει αυτός), όμως έχω λάβει υπ' όψιν μου μια κατά τη γνώμη μου πολύ σοβαρή μελέτη με τον τίτλο "Λαθρομετανάστευση και λαθρομετανάστες", έκδοση της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ), Αθήνα 2002. Στο κεφάλαιο 10 σελ. 30 εκτιμάται για το έτος 2002 ο αριθμός των μεταναστών στα τρία εκατομμύρια. Περαιτέρω υποθέσεις που αφορούν στο έτος 2008 μπορεί να κάνει ο καθένας, όπως και να τοποθετηθεί απέναντι στα πολύ κριτικά ζητήματα που αναλύονται στην εν λόγω μελέτη (αφού τη διαβάσει φυσικά).

Λυπούμαι που ο Γιώργος Καραμπελιάς αισθάνθηκε ότι διαστρέφω τις θέσεις του λέγοντας ότι προτείνει να εντάξουμε όλους όσοι είναι ήδη εδώ, ενώ αυτός είχε προτείνει να εντάξουμε μόνο… "όσους το επιθυμούν". Ομολογώ ότι δεν αντιλαμβάνομαι τη διαφορά. Θα πει ο λαθρομετανάστης που έχει περάσει τα σαράντα κύματα για να μπει στην Ελλάδα και που ενδεχομένως χρωστάει στη μαφία που τον έφερε, ότι "δεν επιθυμεί" να ενταχθεί και προτιμάει την απέλαση; Αλλά το πιο βαρύ πρόβλημα σ' αυτήν τη γραμμή σκέψης είναι η παράκαμψη της αρχής της εθνικής κυριαρχίας και αυτοδιάθεσης: εννοώ μ' αυτό ότι το ερώτημα που πρωτεύει είναι αν το έθνος υποδοχής, με βάση το εθνικό συμφέρον, έχει δικό του λόγο ή όχι να δεχθεί τους μετανάστες που το επιθυμούν. Αλλά φαίνεται ότι μάλλον λησμόνησα εδώ ότι σιωπηλή προϋπόθεση της συζήτησης για το εθνικό αυτό ζήτημα (όπως και για τα λοιπά εθνικά ζητήματα) οφείλει να είναι η αποδοχή μιας μειωμένης εθνικής κυριαρχίας για την Ελλάδα.

Τέλος, να πω ότι όπως το έτος 2006-'07 αυθόρμητα υπερασπίστηκα, το ίδιο ο Γιώργος Καραμπελιάς και τόσοι άλλοι στο μέτρο των δυνάμεών του ο καθείς, την ελληνική ιστορική μνήμη ενάντια στην παραποίησή της από τους εθνομηδενιστές (και για όσο αφορά εμένα, τους θιασώτες του "πολυπολιτισμού"), έτσι και τώρα ελεύθερα υπερασπίζομαι το ελληνικό έθνος και γένος από την πολυεθνοτική υποδούλωσή του που απεργάζεται το κράτος. Γνώμονάς μου τώρα, όπως και τότε, είναι η αλήθεια, η επιστημονική δεοντολογία και η αγάπη προς την πατρίδα. Στο πλαίσιο αυτό και μόνον αυτό εντάσσεται και η συγγραφή εκ μέρους μου προλόγου για το βιβλίο του Γιάννη Κολοβού "Το τέλος μιας ουτοπίας - η κατάρρευση των πολυπολιτισμικών κοινωνιών στη Δυτική Ευρώπη", Εκδόσεις Πελασγός, Αθήνα 2008. Το έργο αυτό είναι η πρώτη κριτική θεώρηση του αντικειμένου αυτού από έλληνα ερευνητή και εμπεριέχει μια μεγάλη, επιμελημένη συλλογή εμπειρικών στοιχείων, αλλά και κοινωνιολογικών θεωρήσεων που στοιχειοθετούν τον σχετικό ευρωπαϊκό διάλογο. Ούτε είναι αναγκαίο, για εμένα, ως συγγραφέα του προλόγου, να συμφωνώ με όλες τις απόψεις του συγγραφέα του βιβλίου. Αν ο Γιώργος Καραμπελιάς βρίσκει το εν λόγω πόνημα κακό, επειδή τάχα "εκφράζει την ιδεολογική θέση του ΛΑΟΣ", να του θυμίσω ότι πλείστα όσα αυτονόητα στην Ευρώπη αποδίδονται στη συριζοκρατούμενη, απομονωμένη Ελλάδα, στον μπαμπούλα του ΛΑΟΣ. Επίσης να του θυμίσω ότι και πέρυσι προσπάθησαν τα ΜΜΕ να αποδώσουν -ψευδώς- τη σύνολη αντίδραση στο βιβλίο Ιστορίας ΣΤ΄ Δημοτικού στον ΛΑΟΣ. Η κριτική όμως του "πολυπολιτισμού" είναι καθήκον του πατριωτικού χώρου και της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας και η ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΛΑΟΣ δεν αποτελεί δικαιολογία για την αθέτηση αυτού του καθήκοντος.

Με όλον τον σεβασμό ζητώ από τον Γιώργο Καραμπελιά να παύσει να απονέμει εύσημα δημοκρατικότητας. Ας εμπιστευτεί περισσότερο το κριτήριο του κόσμου να αντιλαμβάνεται ποιος είναι δημοκράτης, πατριώτης και ποιος δεν είναι.

Και να μην ξεχνάμε ότι υπάρχει πραγματικός νεοταξίτικος φασισμός αυτήν την περίοδο στην Ελλάδα: στις 5 Ιουνίου 2008 θρασύδειλοι κουκουλοφόροι έκαψαν ολοσχερώς τις Εκδόσεις Πελασγός (δεν αναφέρθηκε στα κυρίαρχα ΜΜΕ), φειδόμενοι ευτυχώς της ζωής του εκδότη κ. Γιαννάκενα, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με αναπνευστικά (λόγω του καπνού) προβλήματα.

 




ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ Ή ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;

Του ΚΩΝ/ΝΟΥ Π. ΡΩΜΑΝΟΥ - Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Πηγή : TO ΠΑΡΟΝ


Με αφορμή τις απόψεις Γιώργου Καραμπελιά για το μεταναστευτικό και τις πρόσφατες ειδήσεις περί συνωστισμού των λαθρομεταναστών στα νησιά του αφύλακτου Αιγαίου, είναι χρήσιμο να τονωθεί ολίγον πάλι ο εξαιρετικά αναιμικός διάλογος περί το μεταναστευτικό πρόβλημα, όπως και περί την προγραμματιζόμενη μετάλλαξη της Ελλάδος σε πολυεθνοτικό κρατικό μόρφωμα.
Όπως είχα επισημάνει παλαιότερα, ο Γιώργος Καραμπελιάς αναλύει μεν με ενάργεια τους κινδύνους (όχι όλους) που απορρέουν από τη λαθρομετανάστευση για το έθνος και την κοινωνία, αλλά απογοητεύει στο «διά ταύτα» με την πρόταση να σταματήσει μεν η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση (ορθόν), αλλά να νομιμοποιήσουμε και να εντάξουμε «όσους είναι ήδη εδώ» (λάθος). Είναι γνωστόν τοις πάσι ότι η νομιμοποίηση των παρανόμων αποτελεί ανοικτή πρόσκληση προς το παγκόσμιο δουλεμπόριο της «παγκοσμιοποίησης» να κατευθύνει ακόμα μεγαλύτερους αριθμούς παρανόμων προς την Ελλάδα. Ιδιαίτερα τώρα που όχι μόνο τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη κλείνουν τα σύνορά τους, αλλά και πολλά μη ευρωπαϊκά κράτη κάνουν το ίδιο. Παράδειγμα η Ινδία, η οποία κατά τον «Economist» («Η Καθημερινή», Μάρτιος 2008, τεύχος 49) ολοκληρώνει ένα σιδηρούν παραπέτασμα ύψους 2,5 μέτρων και μήκους 4.100 χλμ. κατά μήκος των συνόρων της με το Μπαγκλαντές, αρνούμενη έτσι στους ομοφύλους της -αλλά μουσουλμάνους το θρήσκευμα- λαθρομετανάστες τη στέγη που καλείται στην άλλη μεριά του κόσμου να τους χορηγήσει («με πλήρη δικαιώματα») ποιος; Η… Ελλάδα!

Επομένως, είναι απολύτως αντιφατικό να ζητάει κανείς ένταξη των παρανόμων και ταυτόχρονα διακοπή της λαθρομετανάστευσης. Προϋπόθεση της διακοπής της μεταναστευτικής ροής είναι βεβαίως μέτρα όπως αυτά της Γαλλίας, τα οποία προβλέπονται στον νόμο όλων των πολιτισμένων χωρών, δηλαδή επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών στις πατρίδες τους. Στην Ελλάδα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αν η Ελλάδα είχε την πολιτική βούληση να φυλάξει τα σύνορά της από τις παραβιάσεις των παρανόμων, δεν θα είχε αντιστοίχως τη βούληση να τιμωρήσει -και όχι να επιβραβεύσει- τους παράνομους που παρά τη θέλησή τους προσπαθούν να επιβάλλουν εαυτούς στο εσωτερικό της; Η ίδια βούληση που δημιουργεί έναν νόμο τιμωρεί και την καταστρατήγησή του στα πολιτισμένα κράτη.

Πέραν όμως από την εν προκειμένω αντιφατική και συνάμα αντιπαραγωγική περί Δικαίου αντίληψη του Γιώργου Καραμπελιά, οφθαλμοφανής είναι η πλήρης απουσία στην επιχειρηματολογία του της παραμέτρου της ποσότητας. Να εντάξουμε, λέει, όλους όσοι είναι ήδη εδώ, αλλά πόσοι είναι αυτοί; Προφανώς άλλο είναι να απορροφήσεις μισό εκατομμύριο και άλλο να απορροφήσεις τέσσερα εκατομμύρια. Όλα τα οικονομικά, κοινωνιολογικά, ιστορικά και δημογραφικά δεδομένα μεταβάλλονται άρδην με την ποσότητα, γι' αυτό καμία κρίση δεν λογίζεται επιστημονική ή ακόμα πολιτική εάν δεν συνυπολογίζει την ποσότητα. Δεδομένου π.χ. ότι στα τάδε σχολεία των Αθηνών το ποσοστό ελληνοπαίδων - αλλοδαπών είναι αντιστοίχως 25% έναντι 75%, δεν δυσχεραίνεται ως εξ αυτού η ένταξη των δεύτερων στην κουλτούρα των πρώτων; Όταν σύντομα οι γεννήσεις Ελλήνων (με τον χαμηλότατο δείκτη γεννητικότητας 0,9) θα έχουν ισοσκελιστεί με τις γεννήσεις αλλοδαπών (για να γίνουν από τότε και μετά ανεπιστρεπτί μειοψηφικές - δεδομένου και του σημιτικού νόμου υπέρ της συνένωσης των οικογενειών των αλλοδαπών) δεν θα έχουν καμία επίδραση άραγε οι αριθμοί αυτοί στην προοπτική ένταξης των αλλοδαπών στον εθνικό κορμό;

Για να επιστρέψουμε μετά από αυτά στον ποιοτικό παράγοντα του οποίου σημαντικές συνισταμένες επίσης αποσιωπώνται από τον Γιώργο Καραμπελιά και πολλούς πατριώτες, οι οποίοι δικαιολογούν την αδράνειά τους περί το μέγιστο αυτό πρόβλημα με την καραμέλα δήθεν «ελληνοποίησης» των υπεράριθμων λαθρομεταναστών, θα πούμε τούτο: α) Δεν έχουν διαβάσει τον ελληνικό μεταναστευτικό νόμο και β) δεν λαμβάνουν υπ' όψιν τη συντελούμενη μετάλλαξη της ελληνικής παιδείας (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας) από εθνική-ελληνοκεντρική σε πολυπολιτισμική-αλλοκεντρική.

Ο μεταναστευτικός νόμος Σημίτη αποβλέπει στην εφαρμογή μαξιμαλιστικού πολυπολιτισμού στην Ελλάδα. Οι υποστηρικτές του επαίρονται ότι είναι ο πλέον… προοδευτικός μεταναστευτικός νόμος της Ευρώπης, ακριβώς επειδή δεν αποσκοπεί στη θεωρούμενη ως αυταρχική ενσωμάτωση των μεταναστών στον εθνικό κορμό, αλλά αντιθέτως προτάσσει τη «διαφορετικότητα» όλων των εθνοτήτων που διαβιούν στην Ελλάδα. Προσβλέπει δε ο μεταναστευτικός νόμος στην πραγμάτωση μιας ουτοπίας πολυπολιτισμικής ειρηνικής συνύπαρξης των εθνοτήτων (πραξικόπημα καραμπινάτο κατά του ελληνικού έθνους) σε μια δημοκρατία. Εννοείται ότι ούτε κατά διάνοια δεν συνυπολογίζεται η ορατή εν τούτοις πιθανότητα μιας εγγενώς συγκρουσιακής κοινωνίας με τις εξ αυτού μειωμένες ελευθερίες.

Οι αρνητικές εμπειρίες ακόμα και των πλέον φιλελεύθερων ευρωπαϊκών εθνών με τον πολυπολιτισμό, τα οποία εν τω μεταξύ απαιτούν από τους -νόμιμους πάντα- μετανάστες πλήρη αποδοχή της κουλτούρας και του νομικού πλαισίου της χώρας υποδοχής, δεν έφτασαν για να αλλάξουν τον ελληνικό νόμο, το αντίθετο μάλιστα. Τι εγκληματικότητα, η διάρρηξη του κοινωνικού κεφαλαίου, οι κίνδυνοι εκπαραθύρωσης των ολοένα ολιγότερων Ελλήνων από εθνότητες με ίσα πολιτικά δικαιώματα, αυτά και άλλα πολλά δεν εμποδίζουν την ξενοκίνητη πολιτική και επιστημονική ελίτ να επιβάλει στον ελληνικό λαό (τον οποίο μισεί βαθύτατα) πραξικοπηματικά (αφού εκποιούν αντί αργυρίου την πατρίδα, θα νοιαστούν για τη δημοκρατία;) πολυεθνική κατοχή.

Η κυρίαρχη τάση της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες είναι πια πολυπολιτισμική. Η αλλοίωση και η σύμπτυξη των περιεχομένων της γνώσης που έχουν ελληνική προέλευση, ιστορία, λογοτεχνία, γλώσσα κ.λπ. προχωρεί ραγδαία με παράλληλη ενίσχυση των γλωσσών και των παραδόσεων των εθνικών πολιτισμών των μεταναστών. Όχι Έλληνες αποσκοπεί να παράξει αυτή η εκπαίδευση, αλλά απροκάλυπτα «πολίτες του κόσμου», όχι την ελληνική γλώσσα να ενισχύσει αλλά την πολυγλωσσία. [Δες τα καινούργια προγράμματα (ΕΠΕΑΕΚ) του υπουργείου Παιδείας, ολοσέλιδη διαφήμιση στο «ΠΑΡΟΝ» 18 Μαΐου 2008].

Με μια τέτοια εκπαίδευση όχι μόνο η ενσωμάτωση στον ελληνικό πολιτισμό αποκλείεται εκ των προτέρων, αλλά και αυτή η αναπαραγωγή της ελληνικής κοινωνίας στο επίπεδο της ιδεολογίας γίνεται ανέφικτη.

Η δεύτερη γραμμή επιχειρηματολογίας του Γιώργου Καραμπελιά υπέρ της «ενσωμάτωσης» όλων των μεταναστών βασίζεται σε ένα υποτιθέμενο καθήκον μας να κρατήσουμε στη χώρα αυτούς που «εκμεταλλευτήκαμε», τα «θύματα», δηλαδή στη δημιουργία ενοχικού συνδρόμου στον ελληνικό λαό. Να παρατηρήσουμε ωστόσο ότι η έννοια «εκμετάλλευση» είναι εξαιρετικά ασαφής, εφόσον κάθε σχέση εργασίας στον καπιταλισμό εμπεριέχει καταστατικά την έννοια της εκμετάλλευσης.

Σε τι διαφέρει, ας μας πουν, η «γενιά των 700 ευρώ» των νέων και διπλωματούχων Ελλήνων από τους αλλοδαπούς στη φράουλα της Ηλείας, οι οποίοι έπαιρναν 20 ευρώ την ημέρα Χ 30 ημέρες = 600 ευρώ; Και ας μην επαίρεται ο μισθωτός Έλληνας ότι έχει υπό τη δούλεψή του Αλβανούς, εφόσον οι αποταμιεύσεις των τελευταίων ήδη προ τετραετίας εκτιμήθηκαν από τον πρόεδρο των ελληνικών τραπεζών διπλάσιες του μέσου Έλληνα. Επίσης ο πρόεδρος Κτηματομεσιτών Αττικής προ τριετίας ανέφερε ότι το 1/3 των συνολικών αγορών ακινήτων Αττικής έγινε από Αλβανούς.

Αν έξω από τη συναισθηματική-προπαγανδιστική χρήση του όρου «εκμετάλλευση» θελήσουμε να θέσουμε το ζήτημα της αλλοδαπής εργασίας στη σωστή του βάση, θα πρέπει να διακρίνουμε ανάμεσα στους όρους immigration policy (εθνική μεταναστευτική πολιτική) και immigrant policy (πολιτική επιλύσεως προβλημάτων των -νομίμων- μεταναστών). Η ύπαρξη εθνικής μεταναστευτικής πολιτικής ρυθμίζει ποιοτικά και ποσοτικά τη μεταναστευτική ροή με βάση το εθνικό συμφέρον και εγγυάται στους νόμιμους μετανάστες την ισονομία εκείνη που εμπεριέχεται στον νομικό πολιτισμό της χώρας υποδοχής. Επομένως, είναι η καλύτερη εγγύηση για να μη γίνει ο ξένος «θύμα», αλλά βεβαίως ούτε θύτης του πολίτη της χώρας υποδοχής (π.χ. συμπίεση του μεροκάματου, ανεργία, εγκληματικότητα κ.λπ.). Είναι επομένως αντίφαση να ζητάει κανείς την εφαρμογή της ισονομίας σε παράνομους μετανάστες!

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει εθνική μεταναστευτική πολιτική, αλλά μόνο πολιτική επιλύσεως των προβλημάτων των μεταναστών και μάλιστα των παρανόμων! Κυριαρχεί παντού το σύνθημα «νομιμοποιήστε τους όλους»! Κάθε έννοια δικαίου καταπατείται, η ελληνική κοινωνία θυματοποιείται (αυτήν τη φορά πραγματικά), αφήνεται έρμαια στις δυνάμεις που διαρρηγνύουν την κοινωνική συνοχή.

Η τρίτη και τελευταία προσπάθεια του Γιώργου Καραμπελιά να υπερασπίσει το σαθρό αίτημα της ενσωμάτωσης των παρανόμων βασίζεται στην προειδοποίηση να μη «σύρεται» ο πατριωτικός χώρος πίσω από τη συνθηματολογία του ΛΑΟΣ (λίκνο εθνικισμού, ρατσισμού και ξενοφοβίας) ή ακόμα της θέσης του ΣΥΡΙΖΑ (εθνομηδενισμός). Όποιος δεν συμφωνεί με τον Γιώργο Καραμπελιά δεν μπορεί παρά να είναι το θύμα μιας ανίερης έλξης. Βεβαίως διαφεύγει στον Γ. Κ. ότι με το δικό του κριτήριο ο ίδιος φαίνεται να «σύρεται» πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον και όλους τους υπεράριθμους παράνομους θέλει να φορτώσει στην πατρίδα του και το νεοταξικό μαστίγιο της «εκμετάλλευσης», του «ρατσισμού» και της «ξενοφοβίας» δεν έχει ενδοιασμούς να χρησιμοποιεί κατά των Ελλήνων.

Πέραν αυτού αποσιωπά ο Γ. Κ. ότι οι δύο πόλοι δεν είναι κατά κανέναν τρόπο ισοβαρείς, εφόσον ο μεν ΣΥΡΙΖΑ κατέχει το μονοπώλιο της ελληνικής εκπαίδευσης και κουλτούρας (εποικοδόμημα) με τεράστιες προσβάσεις στα μεγάλα κόμματα και στις επιχορηγήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ο ΛΑΟΣ είναι ένα μικρό τμήμα της άλλοτε κραταιάς και νυν ξεδοντιασμένης Δεξιάς, το οποίο αναγκάζεται να κινείται πότε «αριστερά» πότε «δεξιά» για να επιβιώσει (η ΡΗΞΗ του Καραμπελιά στοιχειοθετεί τους τακτικούς ελιγμούς του ΛΑΟΣ).

Ως γνωστόν, η Δεξιά και ο αντικομμουνιστικός της εθνικισμός έπαψαν να θεωρούνται από το 1989 και μετά χρήσιμοι σύμμαχοι του υπερπόντιου προστάτη. Τώρα επιδοτούνται και στηρίζονται πολιτικά οι αριστεροί εθνομηδενιστές, διότι μόνο αυτοί μπορούν να κάνουν την Ελλάδα χυλό σε πολιτικό επίπεδο (ενδοτισμός) και σε κοινωνικό επίπεδο (far west πολυεθνοτισμός, πολυπολιτισμική = ανθελληνική υποπαιδεία).

Ο μπαμπούλας του ΛΑΟΣ δεν θα αποτρέψει τη λαϊκή κατακραυγή η οποία θα πυροδοτηθεί από τις αντιφάσεις του ακραίου πολυεθνοτισμού στο χωρίς προηγούμενο ελλαδικό πείραμα. Όταν αυτό συμβεί, ο Γιώργος Καραμπελιάς θα νιώσει μια απέραντη μοναξιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: